Sorte skruer
Fra : stefan ricka

Dato : 25-07-05 19:35

Min mc er med mørkeblå kåbe. Den er skruet på med blanke kromlignende
skruehoveder. Kender I nogen steder, hvor man kan få skruer, der er sorte
eller sorteloxerede og har "indbyggede" spændeskiver = hovederne er ekstra
store. Må gerne være torx eller unbrakko.

Med venlig hilsen, Stefan.

Fra : Bo Christensen

Dato : 25-07-05 20:00

> [...]
> eller sorteloxerede og har "indbyggede" spændeskiver = hovederne er ekstra
> store. Må gerne være torx eller unbrakko.
Carl hassing i odense har et stort udvalg i skruer,
måske de kan hjælpe dig.
/bo