Alkohol i Tunesien
Fra : Tonni Madsen

Dato : 25-07-05 18:42

Hejsa jeg står og tripper efter at komme af sted... Kæresten og jeg samt et
venne par skal 14 dage til Sousse i Tunesien, og jeg glæder mig for vildt!!
Men jeg været ved at undersøge hvordan det ser ud med muligheden for at købe
alcohol... Ikke fordi det skal være en druk ferie men en pilsner eller to
skal der da til...
Jeg har kikket lidt rundt på nettet (google etc) og nogen mener ikke det er
et problem andre, at det nærmest er umuligt, for ikke at sige svine dyrt! Så
jeg er lidt i tvivl... Normalt er det jo sådan at de internationale mærker
er mere eller mindre dyre, men de lokale mærkler er billige... er det også
tilfældet der, eller hvordan ser det ud??
Jeg ved landet er muslimsk, men de lever vel også af turister... det ændrer
jo normalt lidt på vare udvalget...
Er der forresten andet jeg skal være opmærksomme på, det er jo første gang
til Tunesien...

Mvh Tonni Madsen.

Fra : Lisbeth

Dato : 25-07-05 20:54

"Tonni Madsen" <dynamit@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Er der forresten andet jeg skal være opmærksomme på, det er jo første gang
> til Tunesien...

Jeps... pas på deres lokale figenbrændevin! Den smager godt og slår hårdt.
Den største brandert jeg nogensinde har oplevet, fik jeg af figenbrændevin i
Tunesien.

Mvh. Lisbeth

Fra : tina hedeman

Dato : 26-07-05 14:37

hej

da vi var i tunesien skulle man købe øl i special forretninger og de er
samme pris som herhjemme.
hvis i vil ud på egen hånd så tag med til El djem og se amfiteateret, jeg
synes det er et besøg værd. I tager bare en loage tror jeg det hedder. Nemt
og billigt.
god tur og hyg jer.
hilsen tina