Kan jeg vinde ham tilbage?
Fra : Birgitte Segalt Byll~

Dato : 25-07-05 19:10

Jeg har kendt den sødste fyr (Jan) i længere tid. Vi har skrevet og
ringet sammen i lang tid. Endelig aftalte vi at mødes, men desværre
skete der en misforståelse. Han havde sagt at han skulle høre om han
kunne bo hos sin kammerat i weekenden, da vi bor langt fra hinanden og
hans ven bor tæt på mig. Da han ikke nævnte mere, troede jeg at det
ikke var gået i orden og sagde ja tak til påske middag hos familien.
Der kom så en sms hvor han skrev at han glædede sig til at vi snart
skulle mødes, hvorpå jeg svarede at jeg om han da kom, for jeg havde
sagt ja til familie middag. Ligeledes skrev jeg at vi måtte se hvor
tideligt jeg kunne tage hjem. Efter dette hørte jeg ikke mere fra ham.
Jeg sendte sms om der var noget galt. Intet svar. Jeg kom desværre
kort tid efter på hospitalet og havde en ryg operation. Derfor gik der
et par måneder. Jeg har nu prøvet at skrive en mail at jeg savner ham
og jeg har enda skrevet et brev og sendt med posten om hvor glad jer
er for ham. Dette er nu ca 2 uger siden. Er der nogen måde jeg kan
vinde ham tilbage eller? Skal jeg lade vær med at kontakte ham mere.
Jeg er utrolig glad for ham og kan ikke bare glemme ham. Han var også
meget glad for mig, hvilket gør at jeg ikke kan forstå at han ikke
svarer og pludselig stoppede alt kontakt til mig. Håber at nogen kan
komme med et godt råd. Tak.

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-05 19:46

On 25 Jul 2005 18:10:12 GMT, Birgitte Segalt Byllemos
<b_stetter@8L9L4mail.tele.dk> (slet 8L9L4) wrote:

>Håber at nogen kan
>komme med et godt råd. Tak.

Et råd? Glem den spade!
Hvis han ikke er blevet kørt over af en kampvogn, så er det vist det
nærmeste man kommer et vink med en vognstang om at der er lukket der.

/Alex

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-07-05 22:54

Hejsa Birgit

Er der nogen måde jeg kan
> vinde ham tilbage eller? Skal jeg lade vær med at kontakte ham mere.

Alt tyder jo på, at han er for dum og for svag til at fortælle dig, hvad der
er i vejen. Hans nederdriktige måde ikke at svare dig på tyder da på, at han
ikke har flere følelser for dig, så at blive ved med at jage ham fører
sikkert ingen steder hen. For din egen selvrespektsskyld, så lad bæstet gå.

> [...]
> meget glad for mig, hvilket gør at jeg ikke kan forstå at han ikke
> svarer og pludselig stoppede alt kontakt til mig. Håber at nogen kan

Well han har muligvis været glad for dig, som du skriver, men han kan lige
så godt bare have været falsk og hyglerisk.

Som sagt. Der er ikke bare en spandfuld, men et helt land-fuld!

Mvh. Brian

Fra : Zeki

Dato : 26-07-05 07:49

Vinde ham tilbage? Du har aldrig haft ham! Du har jo aldrig mødt manden og
at du sidder her måneder senere og "ikke kan glemme ham" er vist tydeligt
tegn på, at du har behov for at komme lidt ud!

Mvh
Zeki

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-07-05 18:25

On Tue, 26 Jul 2005 08:49:26 +0200, "Zeki" <Zeki@dk> wrote:

>Vinde ham tilbage? Du har aldrig haft ham! Du har jo aldrig mødt manden og
>at du sidder her måneder senere og "ikke kan glemme ham" er vist tydeligt
>tegn på, at du har behov for at komme lidt ud!

Det skal du såmænd ikke sige jeg har i 6 år haft en fortrineligt
forhold til en kvinde jeg sjældent ser - hun bor jYlland og jeg i Kbh
men vi lever fint på icg messenger i telefonen på sms osv - jeg tror
såmænd vi bruger mere tid sammen ind de fleste ægtefæller og det
virker og går godt

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-07-05 18:27

> [...]

>Jeg har kendt den sødste fyr (Jan) i længere tid. Vi har skrevet og
>ringet sammen i lang tid. Endelig aftalte vi at mødes, men desværre

Shit happens - det lyder godt nok som om han er gået kold - men se nu
tiden an og led tankerne hænd på han kommer igen på et tidspunkt imens
du efter bedste evne prøver andre muligheder af !

Fra : Birgitte Segalt Byll~

Dato : 26-07-05 19:14

Hej Bo

Tak. Det er også derfor det er så svært at glemme ham, da vi har
lært hinanden rigtigt godt at kende på den måde. En uge inden
kørte han enda ned til mig ( 2 timers kørsel)midt om natten og
lagde roser ved min dør og kørte hjem igen bare for at gøre mig
glad. En person der gør det for en må da holde af en og derfor kan
jeg ikke forstå han gik kold. Jeg tro han blev vred over at jeg
spurgte om han kom, men jeg mener da ikke at der var noget galt i
det. Men jeg er glad for at det går godt mellem dig og din partner
og at i har sådan et godt forhold

Fra : Giraf

Dato : 26-07-05 20:46

> [...]
> kørte han enda ned til mig ( 2 timers kørsel)midt om natten og
> lagde roser ved min dør og kørte hjem igen bare for at gøre mig

Sorry, men kan ikke lade være med at spørge, har i overhovedet mødt
hinanden sådan rigtigt, udover al det der internet fis ? =)

2 timers kørsel for at lægge et par roser, og så ikke snakke med dig,
det lyder sku underligt.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 26-07-05 21:52

"Giraf" <jss@iee.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hinanden sådan rigtigt, udover al det der internet fis ? =)
>
> 2 timers kørsel for at lægge et par roser, og så ikke snakke med dig,

ÅÅÅHHH hva' med at vågne lidt op.
Er det kun jeg som kan høre at det er samme person som havde problemer med
sin fyr som ikke ville købe blomster til sin kæreste.?

Han / hun sidder og griner sin røv i laser hver gang der er en som gider at
svare .

Allene den naive måde der bliver skrevet på , burde være nok til at sige
''fuck you''

Boni