Gulvafslibning noch einmal
Fra : Christian Riis

Dato : 25-07-05 12:46

Halløj,

Jeg skal have slebet og lakeret 35 m^2 parketgulv, men kender intet
til, hvor meget sådan noget skal koste. www.gulveksperten.dk siger 75
kr./m^2 og er den billigste, jeg har fundet, men er det overhovedet en
rimelig pris, eller må jeg forvente, at mit gulv ender med at blive
lige så flot som deres dybt latterlige hjemmeside? :) Er der
evt. nogen, der kender til www.gulveksperten.dk? Sliber de det nok
gange, og bruger de en ordentlig lak osv.?

MVH
Christian Riis

--
echo 'crash dike.<>' | tr 'ash <> e' 'iis dk@u'

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-07-05 15:24

"Christian Riis" <read@the.sig> skrev i en meddelelse

> [...]
> evt. nogen, der kender til www.gulveksperten.dk? Sliber de det nok
> gange, og bruger de en ordentlig lak osv.?

Prisen er rimelig nok, (for billig), hvis ellers slibningen er iorden, men
jeg kender ikke til dette firma og jeg kan ikke forestille mig at kvaliteten
er ok med den pris..iøvrigt er 2x lak ikke nok, der skal 3 til med en
melemslbning mellem 2. og 3. gang lak.

Men bed eventuelt om referencer..

Michael