Problemer med GEForce 6600 GT (underlige b~
Fra : Morten Bowman

Dato : 25-07-05 12:29

Hejsa
Jeg får nogle grønne/lilla blink på visse flader når jeg spiller. Nogle spil
er værre end andre. HL2 har det meget Doom3 næsten ikke.
Har I et bud på hvad det kan være?
Driver 71.84 eller 77.72 gør ingen forskel.
Jeg har postet 3 screenshots i dk.binaer under: HalfLife problemer.

Fra : N´far

Dato : 25-07-05 20:21

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Driver 71.84 eller 77.72 gør ingen forskel.
> Jeg har postet 3 screenshots i dk.binaer under: HalfLife problemer.

Jeg ville kigge efter 3 ting:

1.Leg´ lidt med dine AA og AF settings.

2.Hent 53.03 og/eller 77.30 driver og prøv med den.

3.Åbn en kabinetside ( ku´ være grafikkortets ram, som bliver for varmt).

Fra : Jackie

Dato : 27-07-05 07:31

"N´far" <diiiiijhjhiiiiiiNOSPAMjhjhjjjkh@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 2.Hent 53.03 og/eller 77.30 driver og prøv med den.
>
> 3.Åbn en kabinetside ( ku´ være grafikkortets ram, som bliver for varmt).

Evt. prøv at checke om kablet sidder helt i, da jeg selv har oplevet at
signalet bliver grønt/lilla, hvis jeg kommer til at ramme VGA kablet mens
maskinen er tændt.

Fra : Askov

Dato : 31-07-05 08:51

> Evt. prøv at checke om kablet sidder helt i, da jeg selv har oplevet at
> signalet bliver grønt/lilla, hvis jeg kommer til at ramme VGA kablet mens
> maskinen er tændt.

Hey det problem har jeg også haft, i BF2. Det holdt op da jeg gik ind i
indstillinger for kortet og valgt at der ikke skulle være automatisk
overclockning.
Dette var på et GF 6600GT kort.

mvh
Kenneth

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-08-05 22:09

>Hey det problem har jeg også haft, i BF2. Det holdt op da jeg gik ind i
>indstillinger for kortet og valgt at der ikke skulle være automatisk
>overclockning.
>Dette var på et GF 6600GT kort.

Det kan jeg ikke finde nogle steder? Hvor er den indstilling?

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-08-05 22:38

Morten Bowman wrote:

> Det kan jeg ikke finde nogle steder? Hvor er den indstilling?

Den dukker op når man installerer Coolbits 2.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-08-05 21:06

Var slået fra

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-08-05 22:10

On Wed, 27 Jul 2005 08:30:42 +0200, "Jackie" <jackieloa2FJERN@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Evt. prøv at checke om kablet sidder helt i, da jeg selv har oplevet at
>signalet bliver grønt/lilla, hvis jeg kommer til at ramme VGA kablet mens

Havde samme tanke, men udelukkede det da min logik sagde mig at hvis det var
tilfældet, ville det optræde i alle spil? Jeg prøver.