thailand hvor
Fra : Norreskovvej

Dato : 25-07-05 10:53

Hej med jer.

Vi er en fam. på 4 hvor de 2 unger er 5 og 10 år,
vi tænker på at tage til thailand til feb. 2006.
er der nogle der kan give lidt viden og erfaring, med hensyn til fam.
hoteller og hvor i thailand en fam. som mest ønsker afslapning og lidt
oplevelser skal tage hen, der er jo mange steder har vi erfaret.

Venlig hilsen

Christina og Søren
norreskovvej24@valet.dk

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 25-07-05 14:41

Norreskovvej wrote:
> [...]
> hoteller og hvor i thailand en fam. som mest ønsker afslapning og lidt
> oplevelser skal tage hen, der er jo mange steder har vi erfaret.

For det første er der startet en anden tråd i går om det samme, hvor MAX
svareer.
For det andet er det generelt.

Prøv Google grupper rejse thailand.

Der er enorme mængder af tråde om dette, og så findes der enorme mængder
af info på nettet.
Det er på linje med at spørge om københavn legoland og tivoli.
Thailand er endevendt i denne gruppe, dette skriver jeg ikke for at
genere nogle, men det er fakta.
Hvis man vil vide noget om Thailand, kan man spørge meget detaljeret, på
linje med hvem arbejder hvor i jumptien eller er den og den shop åben på
sukhumvit, så får man et svar, hvis I forstår havd jeg mener.

Men fortvivl ikke når I ved nogenlunde hvad I vil svarer brugerne af
gruppen som regel, det skal som sagt bare være meget detaljeret.

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : hyggesen

Dato : 26-07-05 15:22

"Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:42e4ebe4$0$18650$14726298@news.sunsite.dk...

hejsa
Her er et par steder hvor i kan få gode råd om rejsen til thailand

http://www.dansk-thai.dk/news.php

http://www.thailand.dk/

Fra : Norreskovvej

Dato : 26-07-05 15:48

tak for hjælpen
Hilsen
Christina og Søren

Fra : Melanie

Dato : 25-07-05 14:38

"Norreskovvej" <norreskovvej24@valet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hoteller og hvor i thailand en fam. som mest ønsker afslapning og lidt
> oplevelser skal tage hen, der er jo mange steder har vi erfaret.

Hej Cristiana og Søren

Jeg har aldrig selv været i Thailand, men flere venner og familie har. Det
jeg husker er at de alle syntes Krabi var helt fantastisk, også efter
flodbølgen. Mere hjælp er jeg bange for jeg ikke kan give *S*
God tur!

Mvh Melanie

Fra : JMN

Dato : 26-07-05 17:59

Hej med jer

Vi, en familie også med 2 børn - godt nok lidt ældre, var i Thailand i marts
måned i år.

Vi tog til Koh Samui og det var bestemt ingen dårlig beslutning. Vejret var
simpelthen perfekt
og vandet endnu bedre, hvis muligt.

Der er flere strande på Samui, den bedste siges at være Chaweng. Der boede
vi. Vores hotel hed:
Samui New Star.

Rigtig hyggeligt og godt. Ikke super luksus, men rigeligt. Børn er bare
velkomne og kan næsten ikke
være i fred for de ansatte.

Du kan finde meget mere om Samui her:

http://www.kohsamui.com/

Her kan du læse ALT om Thailand:

http://www.sawadee.com/

Her kan du se vores hotel:

http://www.sawadee.com/samui/newstar/

God tur !!

vh.
JMN

Fra : Leo Peter

Dato : 31-07-05 04:16

Hej Christina og soren.

Jeg vil anbefale jeg Chaing mai i nord Thailand jeg bor her oppe og der er
en del og se og opleve ogsaa for ungerne priserne er de billigste i thailand
og det er ca 5 grader koliger end resten af thailand hvilket i vil sette
pris paa i er velkommen til at kontakte mig hvis i vil have noget hjelp med
hoteller og nogle ture her oppe
giftandgame@giftandgame.com
MVH