dyse på en puch maxi
Fra : lars andersen

Dato : 25-07-05 10:54

hej

hvis man tager en standart puch maxi med dyse 35 som yder ca 37 km. hvis
man sætter en 36 eller 37 i hvor meget har det så af betydning?? og er det
lovligt. hvor meget skal der til før de ikke er ulovligt mere.

hilsen lars andersen

Fra : lars andersen

Dato : 25-07-05 10:58

"lars andersen" <levithan(spam-nej-tak)@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
det
> lovligt. hvor meget skal der til før de ikke er ulovligt mere.

Tilføjelse

da jeg fik maxien af mnin far kørte den ca 45-50 i lovlig tilstand den var
slidt super godt til med stampel cylender og topstykke... men da den blev
stjålet og jeg fik den tilbage, var den både hakket, boret, planet, incl
stuss.

Eter jeg fik fat på nogle nye brugte dele blev det aldrig det samme igen.
hvad kan man gøre for at få den til at køre godt igen.?? helt nye cylender,
topstykke og stempel? der påny skal slides til

hilsen lars andersen

Fra : Ole Axelsen

Dato : 25-07-05 11:43

"lars andersen" <levithan(spam-nej-tak)@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:42e4b66d$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> det
> lovligt. hvor meget skal der til før de ikke er ulovligt mere.

Hej.

Det har kun effekt, hvis blandingen i forvejen er for mager. Hvis man sætter
en dyse i, der er for stor vil knallerten begynde at "firetakte" især hvis
det går ned ad bakke.
Der er ikke noget med lovligt eller ulovligt vedr. dyser.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.