hvilken olie fra louis??
Fra : Pizzabager

Dato : 24-07-05 20:26

hvilken olie fra louis til en ZX9R vil i anbefale?? synes jeg har hørt
engang de har en god olie til billige penge.. og meget gerne også et
reservedels nummer :)

er der ellers nogen der ved hvor man kan få
Castrol R4 Super Bike 10W-50
i storkbh, og hvor meget den koster.. ???

mvh Kasper

Fra : Moller

Dato : 24-07-05 20:31

Pizzabager wrote:
> hvilken olie fra louis til en ZX9R vil i anbefale?? synes jeg har hørt
> engang de har en god olie til billige penge.. og meget gerne også et
> reservedels nummer :)

   deres billigmærke Procycle så er det bare hvad viscositet du skal bruge
det i, men det står i din service bog.

> er der ellers nogen der ved hvor man kan få
> Castrol R4 Super Bike 10W-50
> i storkbh, og hvor meget den koster.. ???

   Aagensen har det... og det koster næsten hvad du kan købe et helt
topstykke på ebay.de til din ZX9-r ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : m0rt3n

Dato : 24-07-05 20:39

"Pizzabager" <Ingenmail@adresse.dk> skrev i en meddelelse
> hvilken olie fra louis til en ZX9R vil i anbefale??

http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10038241
På tilbud til 190 kroner for 4 liter
m0rt3n zrx1100

Fra : Pizzabager

Dato : 24-07-05 21:55

> http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10038241
> På tilbud til 190 kroner for 4 liter
> m0rt3n zrx1100

Ja det finder jeg det nok ikke til i dk :) takker..