|
| CBR600 - Hvor hurtig ? Fra : Ham Selv |
Dato : 24-07-05 17:38 |
|
JA vi var på bil tur her i weekenden og der kommer så en MC og
overhaler
Og unge knægte som vi er opdager jo det ikke er en vildt stor maskine så
jagten går ind.
Well nu kan den gamle sierra kun ~210kmt og det var fame ikk nok til
hverken at følge med eller fange den igen
Så nu kommer spørgsmålet hvor hurtig er sådan en CBR600
OZ3BTO
| |
Anders Kjeldsen (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Anders Kjeldsen |
Dato : 24-07-05 17:50 |
|
"Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse
news:42e3c51c$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Så nu kommer spørgsmålet hvor hurtig er sådan en CBR600
Afhængig af årgang er det vist mellem 235-265
//Kjeldsen
GSX-R250
| |
Jacob Larsen (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Jacob Larsen |
Dato : 24-07-05 17:51 |
|
"Ham Selv" <ham@selv.dk> wrote in message
news:42e3c51c$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk
> JA vi var på bil tur her i weekenden og der kommer så
> en MC og overhaler
> Og unge knægte som vi er opdager jo det ikke er en
> vildt stor maskine så jagten går ind.
>
> Well nu kan den gamle sierra kun ~210kmt og det var
> fame ikk nok til hverken at følge med eller fange den
> igen
>
> Så nu kommer spørgsmålet hvor hurtig er sådan en CBR600
Når min er på gaden igen skal jeg gerne teste det for dig.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879
| |
Steen Gruby (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Steen Gruby |
Dato : 24-07-05 17:53 |
|
On Sun, 24 Jul 2005 18:38:03 +0200, "Ham Selv" <ham@selv.dk> wrote:
Hej.
>Og unge knægte som vi er opdager jo det ikke er en vildt stor maskine så
>jagten går ind.
>
Hvorfor i alverden skal der jages????
Det er da helt hen i vejret.
Lad gutten køre i fred.
--
Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk
| |
Ham Selv (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Ham Selv |
Dato : 24-07-05 18:24 |
|
"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
news:umh7e1hf5csq5pts3fn8b3epe24c3prd52@4ax.com...
> On Sun, 24 Jul 2005 18:38:03 +0200, "Ham Selv" <ham@selv.dk> wrote:
>
> Hej.
>
> >Og unge knægte som vi er opdager jo det ikke er en vildt stor maskine
så
> >jagten går ind.
> >
> Hvorfor i alverden skal der jages????
> Det er da helt hen i vejret.
> Lad gutten køre i fred.
>
> --
>
> Steen Gruby
> Suzuki XN85 Turbo
> Ducati Paso 750
> NSU Super FOX 1958
> www.gruby.dk
Gutten kørte i forvejen ret sjobv kørestil med lidt baghjuls kørsel osv
Så der skulle da leges
Men lyder til vi skal have kastet en turbo efter sierraen hvis jeg skal
hænge på ;)
Min egen "MC" :P render jo ikke så voldsomt stærkt .. Hvad forventer man
af en DT 175:P
OZ3BTO
| |
Moller (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 24-07-05 18:41 |
|
Ham Selv wrote:
> Gutten kørte i forvejen ret sjobv kørestil med lidt baghjuls kørsel osv
> Så der skulle da leges
åhh... det er efter den gamle parole "Klaphatter avler klaphatter".
Du/I bør være de fornuftige her, og ikke lade sig falde i, bare fordi
en anden ikke bruger sin fornuft.
> Men lyder til vi skal have kastet en turbo efter sierraen hvis jeg skal
> hænge på ;)
> Min egen "MC" :P render jo ikke så voldsomt stærkt .. Hvad forventer man
> af en DT 175:P
hmmm, du har da vel prøvet andre MC'er, og bør vide igen at en billig
MC skal der en meget dyr bil til for at følge efter.
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
Ham Selv (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Ham Selv |
Dato : 24-07-05 18:41 |
|
"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:42e3d2bf$0$18640$14726298@news.sunsite.dk...
> Ham Selv wrote:
>
> > Gutten kørte i forvejen ret sjobv kørestil med lidt baghjuls kørsel
osv
> > Så der skulle da leges
>
> åhh... det er efter den gamle parole "Klaphatter avler klaphatter".
>
> Du/I bør være de fornuftige her, og ikke lade sig falde i, bare fordi
> en anden ikke bruger sin fornuft.
>
> > Men lyder til vi skal have kastet en turbo efter sierraen hvis jeg
skal
> > hænge på ;)
> > Min egen "MC" :P render jo ikke så voldsomt stærkt .. Hvad forventer
man
> > af en DT 175:P
>
> hmmm, du har da vel prøvet andre MC'er, og bør vide igen at en billig
> MC skal der en meget dyr bil til for at følge efter.
>
> --
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 300 CDi ReedValve
> Suzuki GSF-R 1200
> Yamaha FZR1000 årgang 87
> www.dfmc.dk/Lars_Molnit
Nu er min egen jo en forholdvis billig MC jo ... og har sku problemer med
at rende fra en 2CV
Men jow har da prøvet lidt forskellige maskiner og den jeg er mest
forelsket i er HD Men har indset at det bliver ikke forløbig jeg får
sådan en
Sports MCer siger mig ikke det store
Oz3BTO
| |
Moller (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 24-07-05 17:54 |
|
Ham Selv wrote:
> JA vi var på bil tur her i weekenden og der kommer så en MC og
> overhaler
> Og unge knægte som vi er opdager jo det ikke er en vildt stor maskine så
> jagten går ind.
>
> Well nu kan den gamle sierra kun ~210kmt og det var fame ikk nok til
> hverken at følge med eller fange den igen
>
> Så nu kommer spørgsmålet hvor hurtig er sådan en CBR600
en gammel CBR600 kan jo nemt komme godt over 200 ægte km/t så det er jo
forståeligt.
At i så prøver at følge med tsk tsk... hvornår lære bil ejer at det er
meget få MC'er i dag på gaden de kan følge med, godt og vel alle nyere
R4 600cc maskiner kan køre over 200km/t uden de store problemer.
Men prøv bare at følge med næste gang du ser en rød Bandit 600 lignende
ting uden frontkåbe eller noget.. og en meget skrig orange hjelm, når
den kommer blæsende mellem taastrup og Vordingborg omkring 17-18 tiden.
Non stop motorvej...
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
Jacob Larsen (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Jacob Larsen |
Dato : 24-07-05 18:53 |
|
"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:42e3c7b1$0$18642$14726298@news.sunsite.dk
> Ham Selv wrote:
> > JA vi var på bil tur her i weekenden og der kommer
> > så en MC og overhaler
> > Og unge knægte som vi er opdager jo det ikke er en vildt stor maskine
> > så jagten går ind.
> >
> > Well nu kan den gamle sierra kun ~210kmt og det var
> > fame ikk nok til hverken at følge med eller fange den
> > igen Så nu kommer spørgsmålet hvor hurtig er sådan en
> > CBR600
>
> en gammel CBR600 kan jo nemt komme godt over 200 ægte
> km/t så det er jo forståeligt.
>
> At i så prøver at følge med tsk tsk... hvornår lære bil
> ejer at det er meget få MC'er i dag på gaden de kan følge
> med, godt og vel alle nyere R4 600cc maskiner kan køre over 200km/t uden
> de store
> problemer.
> Men prøv bare at følge med næste gang du ser en rød
> Bandit 600 lignende ting uden frontkåbe eller noget.. og
> en meget skrig orange hjelm, når den kommer blæsende mellem taastrup og
> Vordingborg
> omkring 17-18 tiden. Non stop motorvej...
Hvorfor lige den?
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879
| |
Moller (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 24-07-05 19:18 |
|
Jacob Larsen wrote:
>>At i så prøver at følge med tsk tsk... hvornår lære bil
>>ejer at det er meget få MC'er i dag på gaden de kan følge
>>med, godt og vel alle nyere R4 600cc maskiner kan køre over 200km/t uden
>>de store
>>problemer.
>>Men prøv bare at følge med næste gang du ser en rød
>>Bandit 600 lignende ting uden frontkåbe eller noget.. og
>>en meget skrig orange hjelm, når den kommer blæsende mellem taastrup og
>>Vordingborg
>>omkring 17-18 tiden. Non stop motorvej...
>
>
> Hvorfor lige den?
Skal man snydes af udsendet, så er den en af de rigtige gode
eksempler... hint hint "Bandit 600 lignende ting"
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
Ukendt (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 24-07-05 19:40 |
|
"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:42e3db60$0$18649$14726298@news.sunsite.dk...
> Jacob Larsen wrote:
>
..
>>>Men prøv bare at følge med næste gang du ser en rød
>>>Bandit 600 lignende ting uden frontkåbe eller noget.. og
>>>en meget skrig orange hjelm, når den kommer blæsende mellem taastrup og
>>>Vordingborg
>>>omkring 17-18 tiden. Non stop motorvej...
>>
>>
>> Hvorfor lige den?
>
> Skal man snydes af udsendet, så er den en af de rigtige gode eksempler...
> hint hint "Bandit 600 lignende ting"
>
Er det da dig?
--
Mvh.
Dannie
http://www.zx-r.dk
http://www.dfmc.dk/?id=75
| |
Moller (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 24-07-05 19:47 |
|
Dannie wrote:
>>Skal man snydes af udsendet, så er den en af de rigtige gode eksempler...
>>hint hint "Bandit 600 lignende ting"
>>
>
>
> Er det da dig?
Yeps, med hjemve... når man skal fra arbejde, så går det stærkt. Og man
ser da godt nogen biler lige vil ud og følge med, men de trækker hurtigt
ind igen, når man forsvinder så hurtigt.
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
Jacob Larsen (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Jacob Larsen |
Dato : 24-07-05 19:48 |
|
"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:42e3db60$0$18649$14726298@news.sunsite.dk
> Jacob Larsen wrote:
>
> > > At i så prøver at følge med tsk tsk... hvornår lære
> > > bil ejer at det er meget få MC'er i dag på gaden de kan
> > > følge med, godt og vel alle nyere R4 600cc maskiner kan
> > > køre over 200km/t uden de store
> > > problemer.
> > > Men prøv bare at følge med næste gang du ser en rød
> > > Bandit 600 lignende ting uden frontkåbe eller noget..
> > > og en meget skrig orange hjelm, når den kommer blæsende
> > > mellem taastrup og Vordingborg
> > > omkring 17-18 tiden. Non stop motorvej...
> >
> >
> > Hvorfor lige den?
>
> Skal man snydes af udsendet, så er den en af de rigtige
> gode eksempler... hint hint "Bandit 600 lignende ting"
Hehe... ok nu fangede jeg den.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879
| |
Ukendt (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 24-07-05 20:23 |
|
Ham Selv skrev i meddelelsen
<42e3c51c$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk>...
>JA vi var på bil tur her i weekenden og der kommer så en MC og
>overhaler
Jes ?! Vil Du ikke nok ?
mvh
Orla
| |
Jes Vestervang (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 24-07-05 21:34 |
|
"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:
> Ham Selv skrev:
>>JA vi var på bil tur her i weekenden og der kommer så en MC og
>>overhaler
>
> Jes ?! Vil Du ikke nok ?
Hehe, ok
--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R
| |
Armand (24-07-2005)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 24-07-05 23:55 |
|
Ham Selv wrote:
> JA vi var på bil tur her i weekenden og der kommer så en MC og
> overhaler
> Og unge knægte som vi er opdager jo det ikke er en vildt stor maskine så
> jagten går ind.
>
> Well nu kan den gamle sierra kun ~210kmt og det var fame ikk nok til
> hverken at følge med eller fange den igen
>
> Så nu kommer spørgsmålet hvor hurtig er sådan en CBR600
En CBR 600 er ikke bare en CBR 600 - Der er omtrent 40Hk til forskel
mellem de første og den seneste/højestydende, så dét svar kan du ikke
sådan få.
Men vær bare rolig, selvom det har været en af de ældste har den nok
kunnet geare ned hvor Sierra'en stønnede med pedalen i bund
--
Armand.
| |
Thomas B (25-07-2005)
| Kommentar Fra : Thomas B |
Dato : 25-07-05 10:15 |
|
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:D_UEe.62184$Fe7.201174@news000.worldonline.dk...
> Ham Selv wrote:
> kunnet geare ned hvor Sierra'en stønnede med pedalen i bund
>
Så for et stykke tid siden en race i acc. imellem en porsche 928 med 330 hk.
først imod en honda cbr 1000 Han kunne uden problemer nuppe ham på baghjul.
Bagefter kom en suzuki gs500 E..Porschen kunne lige nuppe ham. Men
selvfølgelig nårporscheen kom længer op i fart ville billedet ha set
anderledes ud. I følge ejeren af porsche'en kunne den gå 280 på toppen.
Mvh. Thomas
| |
OlIvEr [6000] (25-07-2005)
| Kommentar Fra : OlIvEr [6000] |
Dato : 25-07-05 11:02 |
|
> Så for et stykke tid siden en race i acc. imellem en porsche 928 med 330
hk.
> først imod en honda cbr 1000 Han kunne uden problemer nuppe ham på
baghjul.
> Bagefter kom en suzuki gs500 E..Porschen kunne lige nuppe ham. Men
> selvfølgelig nårporscheen kom længer op i fart ville billedet ha set
> anderledes ud. I følge ejeren af porsche'en kunne den gå 280 på toppen.
---
Der var vidst også noget sidste år på striben i Odense.
En Buick (ammerikaner), der pillede en gsx600f gang på gang.. -Skummelt..
--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--== www.franzen-art.com Takker for total fed lakering Niko! ==--
--==Take care out there...==--
| |
Kasperkk (25-07-2005)
| Kommentar Fra : Kasperkk |
Dato : 25-07-05 11:22 |
|
> Der var vidst også noget sidste år på striben i Odense.
> En Buick (ammerikaner), der pillede en gsx600f gang på gang..
> -Skummelt..
Nu er gsx600f jo heller ikke den maskine i verden med mest krudt i
Kasperkk
| |
Armand (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 26-07-05 17:24 |
|
OlIvEr [6000] wrote:
>>
> Der var vidst også noget sidste år på striben i Odense.
> En Buick (ammerikaner), der pillede en gsx600f gang på gang.. -Skummelt..
>
Odenseanerne har til gengæld oplevet en Ellert der gik fra
amerikanerbilerne med blå røg fra dækkene !
--
Armand.
| |
Jacob Larsen (25-07-2005)
| Kommentar Fra : Jacob Larsen |
Dato : 25-07-05 11:32 |
|
"Thomas B" <tb_aalborg[fjern dette]@mail1.stofanet.dk>
wrote in message
news:42e4ad90$0$7384$ba624c82@nntp02.dk.telia.net
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:D_UEe.62184$Fe7.201174@news000.worldonline.dk...
> > Ham Selv wrote:
> > kunnet geare ned hvor Sierra'en stønnede med pedalen i
> > bund
> Så for et stykke tid siden en race i acc. imellem en
> porsche 928 med 330 hk. først imod en honda cbr 1000 Han
> kunne uden problemer nuppe ham på baghjul. Bagefter kom
> en suzuki gs500 E..Porschen kunne lige nuppe ham. Men
> selvfølgelig nårporscheen kom længer op i fart ville
> billedet ha set anderledes ud. I følge ejeren af
> porsche'en kunne den gå 280 på toppen.
Jeg var til Nordsø Action Day i weekenden. Der var både biler og motorcykler
på banen (201m). Der var ikke en eneste bil, der kunne følge med
gadecyklerne. Cyklerne lå på lige omkring 7 sek mens de vildeste biler lå
lidt over 8 sek så vidt jeg husker. Og de nøjedes altså ikke med 330hk
I hvert fald fik bilerne baghjul gang på gang.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879
| |
Megas (25-07-2005)
| Kommentar Fra : Megas |
Dato : 25-07-05 11:58 |
|
Jacob Larsen wrote:
> "Thomas B" <tb_aalborg[fjern dette]@mail1.stofanet.dk>
> wrote in message
> news:42e4ad90$0$7384$ba624c82@nntp02.dk.telia.net
>> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
>> news:D_UEe.62184$Fe7.201174@news000.worldonline.dk...
>>> Ham Selv wrote:
>>> kunnet geare ned hvor Sierra'en stønnede med pedalen i
>>> bund
>> Så for et stykke tid siden en race i acc. imellem en
>> porsche 928 med 330 hk. først imod en honda cbr 1000 Han
>> kunne uden problemer nuppe ham på baghjul. Bagefter kom
>> en suzuki gs500 E..Porschen kunne lige nuppe ham. Men
>> selvfølgelig nårporscheen kom længer op i fart ville
>> billedet ha set anderledes ud. I følge ejeren af
>> porsche'en kunne den gå 280 på toppen.
>
> Jeg var til Nordsø Action Day i weekenden. Der var både biler og
> motorcykler på banen (201m). Der var ikke en eneste bil, der kunne
> følge med gadecyklerne. Cyklerne lå på lige omkring 7 sek mens de
> vildeste biler lå lidt over 8 sek så vidt jeg husker. Og de nøjedes
> altså ikke med 330hk
> I hvert fald fik bilerne baghjul gang på gang.
I de allerfleste tilfælde vil mc´erne vinde i acceleration i starten, hvis
det er stående start vi snakker om, men tråden "Hayabusa vs. Viper" længere
nede kan da anbefales til dem der ikke har set det Seriøs Viper der
banker standard busaer i både acc & topfart :o
Her er linket: http://www.chatstat.com/VIPER2.wmv Har ikke tjekket om det
virker endnu.
Men i sidste ende er de allerhurtigste dragracere jo hurtigere end de
allerhurtigste dragbikes.. Jeg har ihverttilfælde ikke hørt om nogen mc der
har klaret en 1/4 mile på 4 sekunder/ + 500km/t. endnu
--
Megas *Der alligevel holder med de 2 hjulede*
| |
Megas (25-07-2005)
| Kommentar Fra : Megas |
Dato : 25-07-05 12:07 |
|
Megas wrote:
> I de allerfleste tilfælde vil mc´erne vinde i acceleration i starten,
> hvis det er stående start vi snakker om, men tråden "Hayabusa vs.
> Viper" længere nede kan da anbefales til dem der ikke har set det
> Seriøs Viper der banker standard busaer i både acc & topfart :o
> Her er linket: http://www.chatstat.com/VIPER2.wmv Har ikke tjekket om
> det virker endnu.
Øw, skulle vist ha´ tjekket det inden jeg skrev Beklager, men det lader
ikke til at du mere
| |
Kasper Lund (25-07-2005)
| Kommentar Fra : Kasper Lund |
Dato : 25-07-05 19:46 |
|
On Mon, 25 Jul 2005 13:06:36 +0200, Megas wrote:
> Megas wrote:
>> I de allerfleste tilfælde vil mc´erne vinde i acceleration i starten,
>> hvis det er stående start vi snakker om, men tråden "Hayabusa vs.
>> Viper" længere nede kan da anbefales til dem der ikke har set det
>> Seriøs Viper der banker standard busaer i både acc & topfart :o
>> Her er linket: http://www.chatstat.com/VIPER2.wmv Har ikke tjekket om
>> det virker endnu.
>
> Øw, skulle vist ha´ tjekket det inden jeg skrev Beklager, men det lader
> ikke til at du mere
Ellers ligger det vist her:
http://www.gigatechsoftware.com/cars/VIPER-race-small.wmv
Mener nok det er det samme.
| |
Jacob Larsen (25-07-2005)
| Kommentar Fra : Jacob Larsen |
Dato : 25-07-05 12:22 |
|
"Megas" <vupti_119@*SLETDETTE*hotmail.com> wrote in message
news:PA3Fe.62221$Fe7.201239@news000.worldonline.dk
> Jacob Larsen wrote:
> > "Thomas B" <tb_aalborg[fjern dette]@mail1.stofanet.dk>
> > wrote in message
> > news:42e4ad90$0$7384$ba624c82@nntp02.dk.telia.net
> > > "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
> > > meddelelse
> > > news:D_UEe.62184$Fe7.201174@news000.worldonline.dk...
> > > > Ham Selv wrote:
> > > > kunnet geare ned hvor Sierra'en stønnede med
> > > > pedalen i bund
> > > Så for et stykke tid siden en race i acc. imellem en
> > > porsche 928 med 330 hk. først imod en honda cbr 1000
> > > Han kunne uden problemer nuppe ham på baghjul. Bagefter
> > > kom en suzuki gs500 E..Porschen kunne lige nuppe ham. Men
> > > selvfølgelig nårporscheen kom længer op i fart ville
> > > billedet ha set anderledes ud. I følge ejeren af
> > > porsche'en kunne den gå 280 på toppen.
> >
> > Jeg var til Nordsø Action Day i weekenden. Der var både
> > biler og motorcykler på banen (201m). Der var ikke en
> > eneste bil, der kunne følge med gadecyklerne. Cyklerne lå på lige
> > omkring 7
> > sek mens de vildeste biler lå lidt over 8 sek så vidt
> > jeg husker. Og de nøjedes altså ikke med 330hk
> > I hvert fald fik bilerne baghjul gang på gang.
>
> I de allerfleste tilfælde vil mc´erne vinde i
> acceleration i starten, hvis det er stående start vi
> snakker om, men tråden "Hayabusa vs. Viper" længere nede
> kan da anbefales til dem der ikke har set det Seriøs
> Viper der banker standard busaer i både acc & topfart :o Her er linket:
> http://www.chatstat.com/VIPER2.wmv Har
> ikke tjekket om det virker endnu.
Har set den før. Det er sgu en alvorlig bil de har lavet der.
> Men i sidste ende er de allerhurtigste dragracere jo
> hurtigere end de allerhurtigste dragbikes.. Jeg har
> ihverttilfælde ikke hørt om nogen mc der har klaret en
> 1/4 mile på 4 sekunder/ + 500km/t. endnu
Er recorden for bilerne ikke på omkring 6 sek på de 402m? Det mener jeg at
have set engang. De 4 sek lyder lige vildt nok.
Men jo, bilerne er da hurtigere, men så er de vist også så ombyggede, at man
ikke længere kan kalde dem biler.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879
| |
Steen Schmidt (25-07-2005)
| Kommentar Fra : Steen Schmidt |
Dato : 25-07-05 18:16 |
|
Jacob Larsen wrote:
> "Megas" <vupti_119@*SLETDETTE*hotmail.com> wrote in message
> news:PA3Fe.62221$Fe7.201239@news000.worldonline.dk
> > Jacob Larsen wrote:
> > > "Thomas B" <tb_aalborg[fjern dette]@mail1.stofanet.dk>
> > > wrote in message
> > > news:42e4ad90$0$7384$ba624c82@nntp02.dk.telia.net
> > > > "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
> > > > meddelelse
> > > > news:D_UEe.62184$Fe7.201174@news000.worldonline.dk...
> > > > > Ham Selv wrote:
> > > > > kunnet geare ned hvor Sierra'en stønnede med
> > > > > pedalen i bund
> > > > Så for et stykke tid siden en race i acc. imellem en
> > > > porsche 928 med 330 hk. først imod en honda cbr 1000
> > > > Han kunne uden problemer nuppe ham på baghjul. Bagefter
> > > > kom en suzuki gs500 E..Porschen kunne lige nuppe ham. Men
> > > > selvfølgelig nårporscheen kom længer op i fart ville
> > > > billedet ha set anderledes ud. I følge ejeren af
> > > > porsche'en kunne den gå 280 på toppen.
> > >
> > > Jeg var til Nordsø Action Day i weekenden. Der var både
> > > biler og motorcykler på banen (201m). Der var ikke en
> > > eneste bil, der kunne følge med gadecyklerne. Cyklerne lå på lige
> > > omkring 7
> > > sek mens de vildeste biler lå lidt over 8 sek så vidt
> > > jeg husker. Og de nøjedes altså ikke med 330hk
> > > I hvert fald fik bilerne baghjul gang på gang.
> >
> > I de allerfleste tilfælde vil mc´erne vinde i
> > acceleration i starten, hvis det er stående start vi
> Er recorden for bilerne ikke på omkring 6 sek på de 402m? Det mener
> jeg at have set engang. De 4 sek lyder lige vildt nok.
4,42 sekunder & 537 km/t:
http://www.chrisdolack.com/Storylinks/MDH/MDH052404.html
Jeg så et program på Discovery for et års tid siden, hvor en af
gutterne fortalte de jævnligt fik tunnelsyn på vej ned af strippen - og
oftest kun i sort/hvid
Mvh
Steen
| |
Jacob Larsen (25-07-2005)
| Kommentar Fra : Jacob Larsen |
Dato : 25-07-05 18:27 |
|
"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in message
news:42e51e48$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Jacob Larsen wrote:
> > "Megas" <vupti_119@*SLETDETTE*hotmail.com> wrote in
> > message
> > news:PA3Fe.62221$Fe7.201239@news000.worldonline.dk
> > > Jacob Larsen wrote:
> > > > Jeg var til Nordsø Action Day i weekenden. Der var
> > > > både
> > > > biler og motorcykler på banen (201m). Der var ikke
> > > > en
> > > > eneste bil, der kunne følge med gadecyklerne.
> > > > Cyklerne lå på lige omkring 7
> > > > sek mens de vildeste biler lå lidt over 8 sek så
> > > > vidt
> > > > jeg husker. Og de nøjedes altså ikke med 330hk
> > > > I hvert fald fik bilerne baghjul gang på gang.
> > >
> > > I de allerfleste tilfælde vil mc´erne vinde i
> > > acceleration i starten, hvis det er stående start vi
> > Er recorden for bilerne ikke på omkring 6 sek på de
> > 402m? Det mener jeg at have set engang. De 4 sek lyder
> > lige vildt nok.
>
> 4,42 sekunder & 537 km/t:
Hold da op. Må være en "speciel" følelse.
Med så korte tider, har de så overhovedet gear? Jeg kunne forestille mig at
det tager for lang tid at foretage gearskift.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879
| |
Armand (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 26-07-05 17:22 |
|
Thomas B wrote:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:D_UEe.62184$Fe7.201174@news000.worldonline.dk...
>
>>Ham Selv wrote:
>>kunnet geare ned hvor Sierra'en stønnede med pedalen i bund
>>
>
> Så for et stykke tid siden en race i acc. imellem en porsche 928 med 330 hk.
> først imod en honda cbr 1000 Han kunne uden problemer nuppe ham på baghjul.
> Bagefter kom en suzuki gs500 E..Porschen kunne lige nuppe ham.
På min arbejdsvej, der mestendels består af en motortrafikvej med meget
tung trafik, regner jeg CBR'en for at højgears-accelerere forbi et
vogntog lige så hurtigt som min 111 HK's Peugeot 405 gør det v.h.a.
maximal nedgearing :-/
--
Armand.
| |
Honda Helle (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Honda Helle |
Dato : 26-07-05 12:16 |
|
Hej.
Jeg har en Honda CBR 600 fra 92.. og den er bleven målt på rullefelt i maj
mdr. i år til 243 km i timen.......
Så jo en CBR 600 kan godt flytte sig.. SMILER STORT.
Honda Helle
mcsjov@hotmail.com
"Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse
news:42e3c51c$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> JA vi var på bil tur her i weekenden og der kommer så en MC og
> overhaler
> Og unge knægte som vi er opdager jo det ikke er en vildt stor maskine
så
> jagten går ind.
>
> Well nu kan den gamle sierra kun ~210kmt og det var fame ikk nok til
> hverken at følge med eller fange den igen
>
> Så nu kommer spørgsmålet hvor hurtig er sådan en CBR600
>
> OZ3BTO
>
>
| |
MKS - 74 (26-07-2005)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 26-07-05 12:21 |
|
On Tue, 26 Jul 2005 13:16:22 +0200, "Honda Helle" <audiaudi@privat.dk>
wrote:
>Hej.
>
>Jeg har en Honda CBR 600 fra 92.. og den er bleven målt på rullefelt i maj
>mdr. i år til 243 km i timen.......
Det er bare lidt problematisk at tage rullefeltet ud på motorvejen....
CBR600-topspeed - ca. 225 for en std F2, ca 245 for en std. F3,
250-255 for en std F4, 260 for en std RR. og 290-300 for en Ten-Kate
CBR600 afhængig af gearing.
--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:
http://62.79.120.117/
| |
Moller (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 26-07-05 12:32 |
|
MKS - 74 wrote:
> On Tue, 26 Jul 2005 13:16:22 +0200, "Honda Helle" <audiaudi@privat.dk>
> wrote:
>
>
>>Hej.
>>
>>Jeg har en Honda CBR 600 fra 92.. og den er bleven målt på rullefelt i maj
>>mdr. i år til 243 km i timen.......
>
>
> Det er bare lidt problematisk at tage rullefeltet ud på motorvejen....
Ja, man undres at folk kigger på den slags ??? efter rulning på TPT kom
der folk hen og sagde at det må da være pinligt for ham med R1'en at min
bandit kunne køre 10km/t mere på toppen ??? hallååå, den R1 smed
130heste, og min kun 122heste ??? hvordan kan man så tro min er stærkere
fordi den er gearet lidt højere... tør ikke tænke på at hvis min var
rullet med standard gearing ? så ville den jo vise 40km/t mere end den
R1... åh hvor vildt... og jeg har ikke engang kåbe på ;)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
MKS - 74 (26-07-2005)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 26-07-05 12:59 |
|
On Tue, 26 Jul 2005 13:31:33 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:
> Ja, man undres at folk kigger på den slags ???
Fader - Tilgiv dem, thi de ved ej hvad de gør.....
>efter rulning på TPT kom
>der folk hen og sagde at det må da være pinligt for ham med R1'en at min
>bandit kunne køre 10km/t mere på toppen ??? hallååå, den R1 smed
>130heste, og min kun 122heste ???
Latterlige små knallerter begge 2, min CBR har en litereffekt på 150
hypper og min RS250 havde en litereffekt på 230 heste - helt std.
> så ville den jo vise 40km/t mere end den
>R1... åh hvor vildt... og jeg har ikke engang kåbe på ;)
Man besvimer næsten af benovelse....
--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:
http://62.79.120.117/
| |
Moller (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 26-07-05 13:10 |
|
MKS - 74 wrote:
> Latterlige små knallerter begge 2, min CBR har en litereffekt på 150
> hypper og min RS250 havde en litereffekt på 230 heste - helt std.
Det har aldrig være noget nyt at jo flere cc, jo lavere liter effekt ;)
men jo en liter effekt på omkring 100 heste er ik sjovt :( det må vi
gøre noget ved. På den anden side.... skal man lave flue knepperi, så
måler TPT for lavt, den R1 er målt til 146 heste hos lydmuren, og da det
er på hjulet, så er den over 150 heste pr. liter, ogved bedre end din
CBR ;) ... og Banditten er målt til 133... og den har npk meget støre
tab end R1'en i transmisionen :) såååå kommer vi deropaf igen.
>>så ville den jo vise 40km/t mere end den
>>R1... åh hvor vildt... og jeg har ikke engang kåbe på ;)
>
>
> Man besvimer næsten af benovelse....
Ja, du må hellere geare den lille CBR om ;) så den kan følge med igen.
For alle ved jo at der er intete mere sikkert som data fra rulle feltet ;)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
MKS - 74 (26-07-2005)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 26-07-05 13:23 |
|
On Tue, 26 Jul 2005 14:09:38 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:
> Det har aldrig være noget nyt at jo flere cc, jo lavere liter effekt ;)
Så må du jo bore din svage Bandit op til 1800 cc
>men jo en liter effekt på omkring 100 heste er ik sjovt :(
Det er vel nærmest ligegyldigt, men ikke imponerende...
> så måler TPT for lavt, den R1 er målt til 146 heste hos lydmuren, og da det
>er på hjulet
Jeg tror snarere at TPT passer meget godt, det er velkendt at netop
Lydmurens dyno er ualmindelig glad som det iøvrigt også gælder for
flere andre værksteder, man skal jo gøre kunderne glade. Jeg giver
ikke mange sure sild for Lydmurens (absolutte) tal, men iøvrigt er det
jo også kurvens udformning der er det interessante.
> Ja, du må hellere geare den lille CBR om ;) så den kan følge med igen.
>For alle ved jo at der er intete mere sikkert som data fra rulle feltet ;)
I dont care, never did...hverken hvor hurtigt den kan køre eller hvor
mange heste den har på hjulet, derimod er hvordan den kører
altafgørende....
--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:
http://62.79.120.117/
| |
Moller (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 26-07-05 13:52 |
|
MKS - 74 wrote:
> On Tue, 26 Jul 2005 14:09:38 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:
>
>
>> Det har aldrig være noget nyt at jo flere cc, jo lavere liter effekt ;)
>
>
> Så må du jo bore din svage Bandit op til 1800 cc
*LOL*... og få endnu dårligere Liter effekt... og så indes jeg at den
kun kan komme op på 1460cc... nå ja, der er lige den 1577cc, men så skal
slaglængden lige ændres lidt :)
>>så måler TPT for lavt, den R1 er målt til 146 heste hos lydmuren, og da det
>>er på hjulet
>
>
> Jeg tror snarere at TPT passer meget godt, det er velkendt at netop
> Lydmurens dyno er ualmindelig glad som det iøvrigt også gælder for
> flere andre værksteder, man skal jo gøre kunderne glade. Jeg giver
> ikke mange sure sild for Lydmurens (absolutte) tal, men iøvrigt er det
> jo også kurvens udformning der er det interessante.
:) Lydmuren er den ubestritte mester i høje målinger, han er altid 6-11
heste fra hvad jeg oplever andre steder....
>> Ja, du må hellere geare den lille CBR om ;) så den kan følge med igen.
>>For alle ved jo at der er intete mere sikkert som data fra rulle feltet ;)
>
>
> I dont care, never did...hverken hvor hurtigt den kan køre eller hvor
> mange heste den har på hjulet, derimod er hvordan den kører
> altafgørende....
Du er også så alvorlig, det var en joke mester ;) trode du ku huske vi
begge hader hullede kurver :) og ujævn motorgang.
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
MKS - 74 (26-07-2005)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 26-07-05 13:59 |
|
On Tue, 26 Jul 2005 14:52:06 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:
> Du er også så alvorlig, det var en joke
_I_know and _you_ do too, det var for at understrege en pointe...
> mester ;)
Obi-Wan has trained U well....
>trode du ku huske vi begge hader hullede kurver :) og ujævn motorgang.
Det er i hvert fald af reel betydning, i modsætning til oftest totalt
upålidelige tal...
--
-Michael
Strap on your wings and learn to fly...
| |
Moller (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 26-07-05 14:14 |
|
MKS - 74 wrote:
>>mester ;)
>
>
> Obi-Wan has trained U well....
>
rasle rasle *tør vejrtrækning* Join the Dark Site Luke *host* købe en
suzuki *host host* Suzuki is the power Of the Dark site...
>>trode du ku huske vi begge hader hullede kurver :) og ujævn motorgang.
>
>
> Det er i hvert fald af reel betydning, i modsætning til oftest totalt
> upålidelige tal...
Og så kan der mærkes forskel... syntes stadig det var fedt efter at
Dot-e justerde ind... 1 heste mindre, men føltes som 10 ekstra ;)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
MKS - 74 (26-07-2005)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 26-07-05 14:27 |
|
On Tue, 26 Jul 2005 15:14:21 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:
>rasle rasle *tør vejrtrækning* Join the Dark Site Luke *host*
Dark Site = www.suzuki-MC.dk ?
> købe en suzuki *host host*
I need a Suzuki like I need a good kick in the nuts...
>Suzuki is the power Of the Dark site...
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to
hate.
> Og så kan der mærkes forskel... syntes stadig det var fedt efter at
>Dot-e justerde ind... 1 heste mindre, men føltes som 10 ekstra ;)
Akkurat!
--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:
http://62.79.120.117/
| |
Henrik H. Jensen (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Henrik H. Jensen |
Dato : 26-07-05 12:36 |
|
Honda Helle wrote:
> Jeg har en Honda CBR 600 fra 92.. og den er bleven målt på rullefelt
> i maj mdr. i år til 243 km i timen.......
*lol* Hvorfor fortæller du ikke bare på hvad speedometeret går til - det er
da et meget bedre og mere præsist tal at oplyse
--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74
| |
Kenneth Østrup (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Kenneth Østrup |
Dato : 26-07-05 16:06 |
|
Henrik H. Jensen wrote:
> Honda Helle wrote:
>
>>Jeg har en Honda CBR 600 fra 92.. og den er bleven målt på rullefelt
>>i maj mdr. i år til 243 km i timen.......
>
>
> *lol* Hvorfor fortæller du ikke bare på hvad speedometeret går til - det er
> da et meget bedre og mere præsist tal at oplyse
>
Ja, mit speedometer går til 260 :)
Når næppe 260 km/t på den MC, da jeg allerede har den tungeste gearing
mulig, hvad angår plads til fortandhjul og afstand fra kæde til
bagsvinger :)
--
Med venlig hilsen
Kenneth Østrup - < http://blog.riskoger.net/>
| |
Torben Scheel (02-08-2005)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 02-08-05 13:03 |
|
Kenneth Østrup wrote:
> Henrik H. Jensen wrote:
>
>>Honda Helle wrote:
>>
>>
>>>Jeg har en Honda CBR 600 fra 92.. og den er bleven målt på rullefelt
>>>i maj mdr. i år til 243 km i timen.......
>>
>>
>>*lol* Hvorfor fortæller du ikke bare på hvad speedometeret går til - det er
>>da et meget bedre og mere præsist tal at oplyse
>>
>
>
> Ja, mit speedometer går til 260 :)
>
> Når næppe 260 km/t på den MC, da jeg allerede har den tungeste gearing
> mulig, hvad angår plads til fortandhjul og afstand fra kæde til
> bagsvinger :)
>
Af med spejle og lygter - på med latexdragt og enkeltstartshjelm - hjul
fra en cb250 på, så er den hjemme
--
vh
Torben
| |
Kai Harrekilde-Peter~ (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Kai Harrekilde-Peter~ |
Dato : 26-07-05 14:17 |
|
Moller <news@molnit.com> writes:
> MKS - 74 wrote:
>> On Tue, 26 Jul 2005 14:09:38 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:
>>
>>> Det har aldrig være noget nyt at jo flere cc, jo lavere liter
>>> effekt ;)
>> Så må du jo bore din svage Bandit op til 1800 cc
>
> *LOL*... og få endnu dårligere Liter effekt... og så indes jeg
> at den kun kan komme op på 1460cc... nå ja, der er lige den 1577cc,
> men så skal slaglængden lige ændres lidt :)
>
>>> så måler TPT for lavt, den R1 er målt til 146 heste hos lydmuren,
>>> og da det er på hjulet
>> Jeg tror snarere at TPT passer meget godt, det er velkendt at netop
>> Lydmurens dyno er ualmindelig glad som det iøvrigt også gælder for
>> flere andre værksteder, man skal jo gøre kunderne glade. Jeg giver
>> ikke mange sure sild for Lydmurens (absolutte) tal, men iøvrigt er det
>> jo også kurvens udformning der er det interessante.
>
> :) Lydmuren er den ubestritte mester i høje målinger, han er
> altid 6-11 heste fra hvad jeg oplever andre steder....
Well, min R1 blev målt på bænk først hos SPH (Dynojet bænk) til 135hk,
og derefter 2-3 dage senere hos Lydmuren til 137hk.
Lydmuren har luft temperaturs (og fugtighed?) målere, og det
kompenseres der for. Hvad de har andre steder ved jeg ikke, men
Heinrich har lavet forsøg med placeringen af temp sensoren, og det kan
flytte en god del heste (varmere luft ==> flere beregnede heste pga
korrektionsfaktoren).
Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/kai_harrekilde-petersen
| |
Moller (26-07-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 26-07-05 14:22 |
|
Kai Harrekilde-Petersen wrote:
> Well, min R1 blev målt på bænk først hos SPH (Dynojet bænk) til 135hk,
> og derefter 2-3 dage senere hos Lydmuren til 137hk.
SPH ? mangler jeg pga. de ikke havde den åben i år... ellers :
Lydmuren : 133
TPT sidste år : 127
TPT i år : 122
Dot-e : 126
Alle steder med samme opsætning. Men en ting alle har til fælles, de
alle sammen viser godt og vel den samme kurveform :) og det er jo det
vigtigste.
> Lydmuren har luft temperaturs (og fugtighed?) målere, og det
> kompenseres der for. Hvad de har andre steder ved jeg ikke, men
> Heinrich har lavet forsøg med placeringen af temp sensoren, og det kan
> flytte en god del heste (varmere luft ==> flere beregnede heste pga
> korrektionsfaktoren).
Det vigtigste er nu stadig at han kan vise om kurven er som den skal
være ;) men skal man være sikker på at vise maks power, kan man kontakte
et Harley Værksted... men det kan Bager fortælle om, var det 200 heste
den gamle 01 gixxer smed ? hæhæ
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
MKS - 74 (26-07-2005)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 26-07-05 14:45 |
| | |
Ali Nadjmi (06-08-2005)
| Kommentar Fra : Ali Nadjmi |
Dato : 06-08-05 09:18 |
|
Du skal ikke lytte til dem der siger at du ikke skal prøve at køre race
selvom du køre i bil...Det er højdepunktet for mig når der kommer en lille
sød bil som er lorte tunet og lille mig på min CBR 600 køre fra ham på
baghjul i første og anden gear...hehehe...
Håber aldrig den dag kommer hvor billister forstår at de ikke har en jordisk
chance og stopper med at udfordre mc'er....hvad skal jeg så lave når jeg er
ude at køre
"Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse
news:42e3c51c$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> JA vi var på bil tur her i weekenden og der kommer så en MC og
> overhaler
> Og unge knægte som vi er opdager jo det ikke er en vildt stor maskine
> så
> jagten går ind.
>
> Well nu kan den gamle sierra kun ~210kmt og det var fame ikk nok til
> hverken at følge med eller fange den igen
>
> Så nu kommer spørgsmålet hvor hurtig er sådan en CBR600
>
> OZ3BTO
>
>
| |
Moller (06-08-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 06-08-05 09:28 |
|
Ali Nadjmi wrote:
> Håber aldrig den dag kommer hvor billister forstår at de ikke har en jordisk
> chance og stopper med at udfordre mc'er....hvad skal jeg så lave når jeg er
> ude at køre
Tjaaaa den dag kan du begynde på at lære andet end kunne køre ligeud ;)
så du også kan følge med os andre.
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
Yamaha FZR1000 årgang 87
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
|
|