Skærme
Fijala 3554
Dell 1905FP skærm og spil?
Fra : Ib Nielsen

Dato : 24-07-05 17:21

Jeg overvejer at købe subj., men jeg ved ikke så meget om alt det der
responstid, ud over at jo lavere jo bedre (?). Subj har en responstid på
20ms ifølge dell. Jeg har løst i Alt Om Data at det var deres test-vinder og
at den sagtens kunne køre hurtige spil. Jeg har dog også læst et sted her i
gruppen, at skærmen var ubrugelig til spil som Half-life 2 og GTA
(news:427986ae$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk). Hvad skal man tro?

Mvh
Ib Nielsen

Fra : Ib Nielsen

Dato : 24-07-05 17:37

"Ib Nielsen" <i_b_n@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og at den sagtens kunne køre hurtige spil. Jeg har dog også læst et sted
> her i gruppen, at skærmen var ubrugelig til spil som Half-life 2 og GTA

Og er der nogen der ved hvilken frekvens, den kan kører med ved dens max
opløsning? Jeg synes ikke lige, jeg kan se det på dells side.

Fra : MAT

Dato : 25-07-05 16:24

> Og er der nogen der ved hvilken frekvens, den kan kører med ved dens max
> opløsning? Jeg synes ikke lige, jeg kan se det på dells side.

Frekvensen med fladskærme er 60. Antallet af billeder per sekund - fps -
afhænger af dit bundkort, dine RAM og ikke mindst dit grafikkort, men ikke
af skærmen.

Venligst