Genskabe kalender efter OS reinstall
Fra : Lars

Dato : 24-07-05 17:16

Hej, idet jeg har været nødsaget til at re-installere windows 2000, har
jeg ikke indholdet i min outlook 2000 kalender længere.

Under re-install af W2K valgte jeg netop at bibeholde data på C drev,
dvs uden formattering. Installationen af W2K var som ny install, hvormed
tidl. data under c:\WINNT\ blev slettet.

Idet alle data fra tidl. install under
c:\Documents and Settings\
er tilgængelig, håber jeg på at data fra Outlook kalenderen findes der i
nogle filer? Er dette tilfældet?

--
Best regards

Lars

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-07-05 20:15

"Lars" <nomail@none.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg kender ikke meget til win 2000, men den ligner vist xp en del.
Hvis ikke den har rørt ved dine data, lyder det lidt mærkeligt, at din
outlook ikke virker som den skal.
Du har vel ikke geninstalleret den også ? For så har du nok fået overskrevet
den originale outlook fil.
Den vigtigste fil i outlook er pst filen, som indeholder indbakke, udbakke
m.m. Så prøv om ikke du kan finde den.
I win xp ligger den følgende sted
Documents and Settings/brugernavn/Lokale indstillinger/Application
Data/Microsoft/Outlook og hedder Outlook.pst
Men ellers prøv at lede efter den i Stifinder.
Jeg er ikke særligt meget inde i Outlook, men hvilke fejl får du når
forsøger at starte den, hvad er det helt præcist du mangler m.m.
Hvis du oplyser det, så er der nok andre, som måske kan vejlede dig
yderligere.

Kurt

Fra : Lars

Dato : 24-07-05 23:53

In article <42e3e8c0$0$73767$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kurtanospam@privat.dk says...
> Den vigtigste fil i outlook er pst filen, som indeholder indbakke, udbakke
> m.m. Så prøv om ikke du kan finde den.

Hej, jeg fandt disse og det virkede

c:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data
\Microsoft\Outlook\extend.dat
c:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data
\Microsoft\Outlook\archive.pst
c:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data
\Microsoft\Outlook\outlook.pst

--
Best regards

Lars