/ Forside / Interesser / Fritid / Computerspil / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Computerspil
#NavnPoint
tedd 8528
mikael_ha.. 7820
refi 7305
Nordsted1 5883
ostemanden 4941
pallebhan.. 4708
HJV9222 4392
Klaudi 3560
miritdk 2521
10  Tri 2316
unlocs i bf2
Fra : Jakob


Dato : 24-07-05 16:46

Jeg vil lige høre hvordan det funger med de her unlocs da jeg jo på et
tidspunkt nok bliver værdig til det :0)

Træffer man et valg men hænger på for eftertiden, eller har man mulighed
for at fortryde og vælge et andet våben istedet ??

Hvilket valg kan anbefales som det er nu ??


--
Venlig hilsen

Jakob

 
 
Casper Bang (24-07-2005)
Kommentar
Fra : Casper Bang


Dato : 24-07-05 17:13

> Træffer man et valg men hænger på for eftertiden, eller har man mulighed
> for at fortryde og vælge et andet våben istedet ??


Det du har valgt, bliver hos dig.. du kan ikke ombestemme dig


> Hvilket valg kan anbefales som det er nu ??

Det er forskelligt fra person til person... personligt valgte jeg
anti-tankens "shotgun", som er sindsygt effektiv på nært hold
.... er lige sluttet fra en server, hvor jeg endte med 24/8... indtil jeg
blev kicket for team kill :( Fik en helikopter med mit anti tank-våben, som
jeg tror styrtede ned og ramte en team-mate og dræbte ham!? Vidste ikke at
man blev dømt for TK pga. det.

anyway, sniperen og medic's våben har jeg hørt skulle være populære.



Jakob (24-07-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 24-07-05 17:28

In article <42e3be27$0$40240$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, bang_casper@hotmail.com says...


> jeg tror styrtede ned og ramte en team-mate og dræbte ham!? Vidste ikke at
> man blev dømt for TK pga. det.

Ja der er nogen latterlige ting de mangler at rette op på, også sygt at
man får TK for antipersonel miner og miner generelt.


> anyway, sniperen og medic's våben har jeg hørt skulle være populære.

OK men hænger man på sit valg, eller kan det gøres om ??


--
Venlig hilsen

Jakob

Casper Bang (24-07-2005)
Kommentar
Fra : Casper Bang


Dato : 24-07-05 18:26

>> anyway, sniperen og medic's våben har jeg hørt skulle være populære.
>
> OK men hænger man på sit valg, eller kan det gøres om ??

Du hænger på det



Povl H. Pedersen (24-07-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 24-07-05 19:26

In article <MPG.1d4de00c7e9bf5fe989c3f@news.sunsite.dk>, Jakob wrote:
> In article <42e3be27$0$40240$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, bang_casper@hotmail.com says...
>
>
>> jeg tror styrtede ned og ramte en team-mate og dræbte ham!? Vidste ikke at
>> man blev dømt for TK pga. det.
>
> Ja der er nogen latterlige ting de mangler at rette op på, også sygt at
> man får TK for antipersonel miner og miner generelt.

Og jeg har fået en del for artillery, hvor idioterne ikke kan se
artillery ikonet og høre stemmen med artillery in your area. Nogle
servere laver auto-kick for TK på grund af det, uanset jeg får 3-4
modstandere med i samme salve.

>> anyway, sniperen og medic's våben har jeg hørt skulle være populære.
>
> OK men hænger man på sit valg, eller kan det gøres om ??

Du hænger på det, så det kommer an på hvilken klasse du foretrækker.
Første våben ved 1000 point, næste ved 10.000. Jeg er på ca. 2500 og
dermed en plads ca. som nummer 100.000 af 750.000 ratede spillere.

Valge G3 til assault, hvilket er et fremragende effektivt våben til
det formål. Ved ikke om mit næste bliver til engineer, da jeg spiller det
en del, eller anti-tank. Medic er også i mine overvejelser.

Så tænk på klassen du spiller, fremfor så meget på våbnet.

Jakob (24-07-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 24-07-05 20:56

In article <slrnde7na0.3ap.povlhp@ip101.home.terminal.dk>,
povlhp@acomputer.home.terminal.dk says...

> Og jeg har fået en del for artillery, hvor idioterne ikke kan se
> artillery ikonet og høre stemmen med artillery in your area.

Lige den med artillery er ok med mig, jeg har godt nok været ude i nogle
situationer hvor en commander bare hjernedødt kaster om sig med
artillery..

> Du hænger på det, så det kommer an på hvilken klasse du foretrækker.
> Første våben ved 1000 point, næste ved 10.000. Jeg er på ca. 2500 og
> dermed en plads ca. som nummer 100.000 af 750.000 ratede spillere.

Ok jeg regner sgu ikke med at jeg nogensinde kommer til mere end et
unlock så det skal jo helst være den rigtige. Spiller squadleader en del
som medic, og har/er meget irreteret over man ikke kan skyde nogen med
den BR gøb så det bliver nok den der bliver opgraderet :0)


--
Venlig hilsen

Jakob

Casper Bang (24-07-2005)
Kommentar
Fra : Casper Bang


Dato : 24-07-05 22:18

>> Og jeg har fået en del for artillery, hvor idioterne ikke kan se
>> artillery ikonet og høre stemmen med artillery in your area.
>
> Lige den med artillery er ok med mig, jeg har godt nok været ude i nogle
> situationer hvor en commander bare hjernedødt kaster om sig med
> artillery..

Enig... hvis folk så i det mindste bare kunne lære hvornår de skal sige
forgive når der laves TK :(



Jakob (24-07-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 24-07-05 23:59

In article <42e405a5$0$89343$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
bang_casper@hotmail.com says...

> Enig... hvis folk så i det mindste bare kunne lære hvornår de skal sige
> forgive når der laves TK :(

Tilgiver alle der gider sige undskyld, resten bliver straffet :0)


--
Venlig hilsen

Jakob

Kenneth Iversen (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Kenneth Iversen


Dato : 25-07-05 03:58

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1d4e3b9b3c22acb6989c46@news.sunsite.dk...
> Tilgiver alle der gider sige undskyld, resten bliver straffet :0)

Samme her og så selvfølgelig hvis det er min egen fejl.

/Kenneth Iversen


Casper Bang (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Casper Bang


Dato : 25-07-05 10:12

>> Enig... hvis folk så i det mindste bare kunne lære hvornår de skal sige
>> forgive når der laves TK :(
>
> Tilgiver alle der gider sige undskyld, resten bliver straffet :0)

Det gør jeg som regel også... det er bare ikke altid man lægger mærke til at
man laver TK synes jeg :/
Hvis man er i en kæmpe firefight, og har skudt 5 fjender, ser man ikke altid
at der står på skærmen at man laver et teamkill.

Er det egentligt muligt at sætte spillet op, så der ALTID er blå tekst over
sine venner? Ind imellem skyder jeg på folk, fordi der ikke kommer deres
navn op med det samme når jeg sigter på dem (og bliver skudt når jeg venter,
og det er en fjende :( )



Povl H. Pedersen (24-07-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 24-07-05 23:02

In article <MPG.1d4e10a350fef2dc989c45@news.sunsite.dk>, Jakob wrote:
> In article <slrnde7na0.3ap.povlhp@ip101.home.terminal.dk>,
> povlhp@acomputer.home.terminal.dk says...
>
>> Og jeg har fået en del for artillery, hvor idioterne ikke kan se
>> artillery ikonet og høre stemmen med artillery in your area.
>
> Lige den med artillery er ok med mig, jeg har godt nok været ude i nogle
> situationer hvor en commander bare hjernedødt kaster om sig med
> artillery..

Mange gange giver jeg også besked om at de skal lave backoff
hvis de stormer hen mod ikonet. I 9 ud af 10 tilfælde er ordren
givet, hvorefter de løber ind i artilleriet. Og så skal de ikke
straffe deres kommandør.

>> Du hænger på det, så det kommer an på hvilken klasse du foretrækker.
>> Første våben ved 1000 point, næste ved 10.000. Jeg er på ca. 2500 og
>> dermed en plads ca. som nummer 100.000 af 750.000 ratede spillere.
>
> Ok jeg regner sgu ikke med at jeg nogensinde kommer til mere end et
> unlock så det skal jo helst være den rigtige. Spiller squadleader en del
> som medic, og har/er meget irreteret over man ikke kan skyde nogen med
> den BR gøb så det bliver nok den der bliver opgraderet :0)

Du kan så lave flere GameSpy profiler, og et våben pr profil :)
jeg har haft spillet et par uger, og har nu lagt 40 timer i det
for at nå de 2500. Så der er lang vej til 10.000.

Har selv overvejet dette, men det er også irriterende at man
så fordeler siner point ud på 2. Efter de 10.000 er det næste
skridt 25.000.

Personligt mener jeg serverne burde køre med global unlock. Hvorfor
give de gode/erfarne spillere fordele fremfor de uerfarne ?

Jakob (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 25-07-05 00:01

In article <slrnde83vd.3bu.povlhp@ip101.home.terminal.dk>,
povlhp@acomputer.home.terminal.dk says...

>
> Personligt mener jeg serverne burde køre med global unlock. Hvorfor
> give de gode/erfarne spillere fordele fremfor de uerfarne ?

Ja det er åndsvagt, men jeg læste da på et tidspunkt at DICE mente at
der ikke var fordele ved de nye våben de var bare anderledes. Det var
ikke meningen at balancen skulle tippe, men så igen, DICE er jo ikke
ligefrem et proff firma ;0)


--
Venlig hilsen

Jakob

Povl H. Pedersen (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 25-07-05 16:08

In article <MPG.1d4e3c1cc534c7de989c47@news.sunsite.dk>, Jakob wrote:
> In article <slrnde83vd.3bu.povlhp@ip101.home.terminal.dk>,
> povlhp@acomputer.home.terminal.dk says...
>
>>
>> Personligt mener jeg serverne burde køre med global unlock. Hvorfor
>> give de gode/erfarne spillere fordele fremfor de uerfarne ?
>
> Ja det er åndsvagt, men jeg læste da på et tidspunkt at DICE mente at
> der ikke var fordele ved de nye våben de var bare anderledes. Det var
> ikke meningen at balancen skulle tippe, men så igen, DICE er jo ikke
> ligefrem et proff firma ;0)

G3 riflen mister granatkasteren, til gengæld bliver riflen bedre -
dvs mere nøjagtig og mere damage. Og da jeg ikke skifter så meget,
så er den bedre for mig.

Ingeniøren får vist en shotgun er der langsommere at lade, til gengæld
kan han skyde alle skud hurtigt efter hinanden. Det har MECs ingeniører
allerede, og dette er eksempelvis den amerikanske shutgun overlegen.
Man skal bare huske at reloade inden en ildkamp.

Jakob (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 25-07-05 18:04

In article <slrndea038.3kr.povlhp@ip101.home.terminal.dk>,
povlhp@acomputer.home.terminal.dk says...

> G3 riflen mister granatkasteren, til gengæld bliver riflen bedre -
> dvs mere nøjagtig og mere damage. Og da jeg ikke skifter så meget,
> så er den bedre for mig.

OK skal lige huske er det så assault der har G3 eller hvad ??


> Ingeniøren får vist en shotgun er der langsommere at lade, til gengæld
> kan han skyde alle skud hurtigt efter hinanden. Det har MECs ingeniører
> allerede, og dette er eksempelvis den amerikanske shutgun overlegen.
> Man skal bare huske at reloade inden en ildkamp.

OK


--
Venlig hilsen

Jakob

Povl H. Pedersen (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 25-07-05 20:25

In article <MPG.1d4f39f0be5faddb989c53@news.sunsite.dk>, Jakob wrote:
> In article <slrndea038.3kr.povlhp@ip101.home.terminal.dk>,
> povlhp@acomputer.home.terminal.dk says...
>
>> G3 riflen mister granatkasteren, til gengæld bliver riflen bedre -
>> dvs mere nøjagtig og mere damage. Og da jeg ikke skifter så meget,
>> så er den bedre for mig.
>
> OK skal lige huske er det så assault der har G3 eller hvad ??

Ja. De er stadig bundet til karakterklassen.

>> Ingeniøren får vist en shotgun er der langsommere at lade, til gengæld
>> kan han skyde alle skud hurtigt efter hinanden. Det har MECs ingeniører
>> allerede, og dette er eksempelvis den amerikanske shutgun overlegen.
>> Man skal bare huske at reloade inden en ildkamp.
>
> OK

Du kan i BFHQ se hvem der får hvilke våben.

Casper Bang (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Casper Bang


Dato : 25-07-05 10:14

> Personligt mener jeg serverne burde køre med global unlock. Hvorfor
> give de gode/erfarne spillere fordele fremfor de uerfarne ?

Jeg synes det er ret fedt at man har et overordnet mål i spillene... både at
stige i ranks, og at unlocke våben.

Jeg synes dog det er lidt ærgeligt at der er så relativt få ranks - de kunne
godt have flere ranks, så man lidt oftere kunne se/mærke fremskridtet :)



Povl H. Pedersen (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 25-07-05 16:10

In article <42e4ad3b$0$21280$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Casper Bang wrote:
>> Personligt mener jeg serverne burde køre med global unlock. Hvorfor
>> give de gode/erfarne spillere fordele fremfor de uerfarne ?
>
> Jeg synes det er ret fedt at man har et overordnet mål i spillene... både at
> stige i ranks, og at unlocke våben.
>
> Jeg synes dog det er lidt ærgeligt at der er så relativt få ranks - de kunne
> godt have flere ranks, så man lidt oftere kunne se/mærke fremskridtet :)

Omkring ranks, så synes jeg det er tåbeligt at alle kommer opad. Hvorfor
ikke en rating som i Myth serien fra Bungie ? Her er der reelt rating,
og man kan blive bedre/dårligere end en gennemsnitsspiller.

Casper Bang (24-07-2005)
Kommentar
Fra : Casper Bang


Dato : 24-07-05 21:02

>> Ja der er nogen latterlige ting de mangler at rette op på, også sygt at
>> man får TK for antipersonel miner og miner generelt.
>
> Og jeg har fået en del for artillery, hvor idioterne ikke kan se
> artillery ikonet og høre stemmen med artillery in your area. Nogle
> servere laver auto-kick for TK på grund af det, uanset jeg får 3-4
> modstandere med i samme salve.

Tjaa, både og...
Jeg hader når en commander går i gang med at bombadere et område, hvor jeg
for eksempel har erobret flaget, og liige mangler 10 sekunder før min
teammates kan spawne derfra!
Commanderen må passe på med hvor han smider artelleri - hvis han ikke er
sikker på at tropperne smutter væk, må han punishes for det.

Men bortset fra det er jeg da enig i at han ikke skal kickes for dét...
Man bliver kicket for nemt i det spil - én helikopter med 7 teammates i, og
man ryger vist ud :p Det kan til tider være svært at se hvis' helikopter der
kommer forbi når man han travlt :'(



MuLLe (25-07-2005)
Kommentar
Fra : MuLLe


Dato : 25-07-05 10:16

Nu i snakker om kick.........
Jeg har lagt en lille film i dk.binaer, der hedder "battlefield 2 fuck'er
kick"
Jeg er blevet kicket på den måde, og det er fanme træls.
For en gang skyld lå jeg til en guld medalje, men blev så smidt af serveren.
Jeg bliver mere og mere skuffet over det spil, og gidder ikke spille det.
Jeg håber sku' at der kommer nogle gode mods, der er værd at spille.
For det er sku' da et utrolig dårligt programmeret spil.

Men kig på filmen, det er sku' træls.

MvH MuLLe



BuFFerz (25-07-2005)
Kommentar
Fra : BuFFerz


Dato : 25-07-05 10:46

Hvem af personerne i filmen er dig ?

Hvis det er dig oven på helikopteren - så er det ok med mig du blev
smidt ud.

/Bufferz


MuLLe (25-07-2005)
Kommentar
Fra : MuLLe


Dato : 25-07-05 10:55

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> wrote in message
news:42e4b4bf$0$202$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hvem af personerne i filmen er dig ?
>
> Hvis det er dig oven på helikopteren - så er det ok med mig du blev
> smidt ud.
Jeg sagde at jeg blev smidt ud "PÅ DEN MÅDE", det er ikke på denne film.
Denne film er kun et eks. på hvordan idioterne gør.......
Det er heller ikke mig, der får folk smidt af.
Dvs. At det ikke er mig på helikopteren, det er nogle syge idioter.
Folk stiller sig foran bilerne, foran flyene, under arti. in the line of
fire.
Bare for at straffe folk, og det er det jeg er træt af.
Filmen er bare en af de måder de gør det på.

MuLLe



Bjarne K (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Bjarne K


Dato : 25-07-05 11:27

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> wrote in message
news:42e4b7fd$0$85652$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Folk stiller sig foran bilerne, foran flyene, under arti. in the line
of
> fire.
> Bare for at straffe folk, og det er det jeg er træt af.

Det har jeg ikke været ude for, hvad kunne grunden være til at man
vælger bevist at straffe en anden spiller, med kollektivt selvmord.

Med venlig hilsen

Bjarne K.



MuLLe (25-07-2005)
Kommentar
Fra : MuLLe


Dato : 25-07-05 12:42

"Bjarne K" wrote
> Det har jeg ikke været ude for, hvad kunne grunden være til at man
> vælger bevist at straffe en anden spiller, med kollektivt selvmord.

Jeg ved det ikke, men som sagt var jeg på første pladsen.
For en gang skyld fandt jeg en server, hvor spillerne ikke lever af det.
Så jeg kunne følge med i point, men ikke længe
Det gjorde at jeg ikke vandt runden, det er sku' da træls.
Det skal lige siges at det var en af dem vandt, men jeg ved ikke om det var
derfor.

MvH MuLLe

P.S. De var alle i samme squad.



Casper Bang (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Casper Bang


Dato : 25-07-05 15:33

>> Det har jeg ikke været ude for, hvad kunne grunden være til at man
>> vælger bevist at straffe en anden spiller, med kollektivt selvmord.
>
> Jeg ved det ikke, men som sagt var jeg på første pladsen.
> For en gang skyld fandt jeg en server, hvor spillerne ikke lever af det.

Det er for mig mere undtagelsen end reglen at der er personer som med vilje
laver TK på de servere jeg er på..
Jeg spiller ret tit på one.se's servere (søg efter one.se i
server-browseren). Det er 64 spilleres maps, og hvis man er heldig finder
man en squad hvor folk arbejder godt sammen :) Dét er nu klart det sjoveste



Mads (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 25-07-05 10:50

On Mon, 25 Jul 2005 11:16:13 +0200, "MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com>
wrote:

>Men kig på filmen, det er sku' træls.

Gider du beskrive hvad der sker?
For jeg har set filmen og fatter den ikke helt.

--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

MuLLe (25-07-2005)
Kommentar
Fra : MuLLe


Dato : 25-07-05 11:00

"Mads" wrote
> Gider du beskrive hvad der sker?
> For jeg har set filmen og fatter den ikke helt.

Der er 3 på samme team, de springer op på din helikopter.
Når du så flyver bliver de dræbt, og det straffer de dig for.
I dette tilfælde får du 12 strafpoint, dvs. 12 minus i din score.

MvH MuLLe



Per Nielsen (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Per Nielsen


Dato : 25-07-05 11:04

MuLLe wrote:
> Jeg har lagt en lille film i dk.binaer, der hedder "battlefield 2
> fuck'er kick"

Hvad gør jeg galt? Jeg kan kun downloade den vedhæftede fil 01/16, resten er
der (hos mig) ikke vedhæftet noget til, men bare en masse vilkårlig tekst og
tal. Hvad mangler jeg lige, bortset fra at jeg ikke har erfaring med de
binære grupper.



Bjarne K (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Bjarne K


Dato : 25-07-05 11:25

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
news:42e4b8b5$0$18642$14726298@news.sunsite.dk...
> MuLLe wrote:
> > Jeg har lagt en lille film i dk.binaer, der hedder "battlefield 2
> > fuck'er kick"
>
> Hvad gør jeg galt? Jeg kan kun downloade den vedhæftede fil 01/16,
resten er
> der (hos mig) ikke vedhæftet noget til, men bare en masse vilkårlig
tekst og
> tal. Hvad mangler jeg lige, bortset fra at jeg ikke har erfaring med
de
> binære grupper.
>
>

Marker alle, højreklik, og vælg Combine and decode. Herefter får du en
normal "mail", med et attached dokument, som du kan vælge at afspiller,
eller gemme.

Med venlig hilsen

Bjarne K.




Per Nielsen (25-07-2005)
Kommentar
Fra : Per Nielsen


Dato : 25-07-05 11:58

Bjarne K wrote:
> Marker alle, højreklik, og vælg Combine and decode. Herefter får du en
> normal "mail", med et attached dokument, som du kan vælge at
> afspiller, eller gemme.

Arhh, ok. Takker



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste