Kalk-spalter ?
Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 16:37

Hej NG

Vi har temmelig meget kalk i vores vand. Hvilket er lidt 'træls'. Jeg vil
derfor spørge om der er nogen der har erfaring med kalk-spalter / filter
eller hvad det nu kaldes ?
Er der nogen man skal undgå og modsat nogen som bare er 100 % ok ?

På forhånd tak

Mvh

Bjarne Rimdal

Fra : Carsten Keller

Dato : 26-07-05 09:04

"Bjarne Kjær Rimdal" <rimdalfjerndettestofanet.dk> wrote in message
> [...]
> eller hvad det nu kaldes ?
> Er der nogen man skal undgå og modsat nogen som bare er 100 % ok ?

Google lidt tilbage i gruppen. Det kommer jævnligt op og afføder som regel
en længere ideologisk diskussion Så vidt jeg husker har nogen gode
erfaringer mens andre intet har mærket...

Keller

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 26-07-05 10:04

Carsten Keller skrev:

> Google lidt tilbage i gruppen. Det kommer jævnligt op og afføder som regel
> en længere ideologisk diskussion

Her var bl.a. også mit bud for 3 år siden:
http://tinyurl.com/c9q7c

> Så vidt jeg husker har nogen gode
> erfaringer mens andre intet har mærket...

Jeg har boet i mit hus siden 1987, og har d.d. ikke nogen særlige
gener af kalk.

--
Venlig hilsen
Svend Erik