Ferien går til Hammamet!
Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 15:45

Hej. Skal 14 dage til Hammamet. Nogen som har gode/dårlig erfaringer med
byen/stedet? Hvad skal vi se? Nogen steder vi skal tage hen? Nogle vi skal
holde os fra. Alt ris/ros er velkommen..

Mvh

Kim

Fra : Anja Nielsen

Dato : 25-07-05 20:59

"Kim Sørensen" <kim_s_dk (a) DEtteSkaLvÆk hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej. Skal 14 dage til Hammamet. Nogen som har gode/dårlig erfaringer med
> byen/stedet? Hvad skal vi se? Nogen steder vi skal tage hen? Nogle vi skal
> holde os fra. Alt ris/ros er velkommen..

Hej
Jeg har været i Tunesien flere gange, bl.a. 3 uger i Hammamet, der er en
hyggelig by.
Jeg vil bl.a. anbefale jer kamelmarkedet i Nabeul samt en safaritur.
På markedet kan i købe alt mellem himmel og jord til rimelige penge, og bare
det at være der og opleve stemningen er en oplevelse værd. Nabeul ligger ca
13 km væk fra Hammamet, men det er billigt at køre Taxi. På safarituren
kommer I rundt og ser de største seværdigheder i Tunesien. Turen er
forholdsvis dyr, men absolut alle pengene værd.
Gadehandlerne er forholdsvis påtrængende, i hvert fald hvis man sammenligner
med Grækenland. Har i været i Tyrkiet, er det nogenlunde det samme.
Rigtig god tur.