Citroen xantia dør kan ikke åbnes indefra
Fra : Martin Poll

Dato : 24-07-05 15:14

Hej NG
Jeg har en Xantia 1995 . Jeg kan nu ikke åbne døren i passagerside. Det
virker som om at der er røget et eller løst fra døråbneren ned til låsen.
Er det til at skille ad så man kan komme ind og se om der er røget noget
løst eller knækket ? Så tips til adskilning vil være meget velkommende.

Med venlig hilsen
Martin Poll
Citroen Xantia 1995

Fra : Eg Egemarke

Dato : 24-07-05 18:18

Nu er det vel ikke bare noget så fjollet som børne sikringen du har glemt at
slå fra ??

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Mogens

Dato : 24-07-05 18:59

On Sun, 24 Jul 2005 19:17:37 +0200, "Eg Egemarke"
<egemarke@hotmail.com> wrote:

>Nu er det vel ikke bare noget så fjollet som børne sikringen du har glemt at
>slå fra ??

Dét er der sjældent i passagersiden...

Mvh Mogens...

Fra : Vogt, 5750 Ringe

Dato : 24-07-05 19:04

Kunne min gamle kadett heller ikke; den arm der trækker i åbneren fra
indvendige håndtag, var knækket...

Men det er en Kadett fra 1985 vi snakker om, men jeg ved ike hvor meget
døråbner man genopfinder ??

Fra : Martin Poll

Dato : 25-07-05 21:31

"Vogt, 5750 Ringe" <vogt@REMOVEmidtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Kunne min gamle kadett heller ikke; den arm der trækker i åbneren fra
> indvendige håndtag, var knækket...
>
> Men det er en Kadett fra 1985 vi snakker om, men jeg ved ike hvor meget
> døråbner man genopfinder ??

Tak for svarene. jeg vil prøve at skille døren ad i week-enden for at se om
jeg kan labve det selv.

Med venlig hilsen
Martin Poll
Citroen Xantia 95
Aprilia Falco 1000

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 26-07-05 10:24

Martin Poll wrote:
> [...]
> Er det til at skille ad så man kan komme ind og se om der er røget noget
> løst eller knækket ? Så tips til adskilning vil være meget velkommende.

Køb en Haynes-manual - der står udførlig beskrivelse af hvordan
dørbeklædningen fjernes, og hvordan mekanikken ser ud indenunder.

http://www.haynes.co.uk/

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend