Andet multimedie
Photofilter kan det fjerne røde øjne ?
Fra : Peter Caspersen

Dato : 24-07-05 09:07

Hej Alle jeg håber at i kan hjælpe mig med at fjerne nogle røde øjne, jeg
har allerede Photofilter inde på min computer så jeg tængte om ikke det kan
fjerne rødeøjne, jeg kan ikke selv finde noget om det og har været på forum
siden men jeg er ikke godt til Fransk så derfor håber jeg at i kan hjælpe
mig.

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

Fra : hcma

Dato : 24-07-05 10:55

"Peter Caspersen" <pc@caspernet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forum
> siden men jeg er ikke godt til Fransk så derfor håber jeg at i kan hjælpe

Side 31 her:
http://www.villysonnichsen.dk/Billeder_til_export/Kursus_FotoFiltre.pdf

vh
HC

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 24-07-05 12:08

hcma skrev:

> Side 31 her:
> http://www.villysonnichsen.dk/Billeder_til_export/Kursus_FotoFiltre.pdf

Hvis Peter Caspersen skal hente PDF-filen, virker det ikke med
ovennævnte link.

Man skal ind på: http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html
I IE 6.0 højreklikkes på guldfisken -> Gem distination som ... ->
Klik Gem - og en god idé for mange er skrivebordet.

Ellers er der ros til Villy & Annemette Sonnichsen. Fin instruktion
de har lavet til PhotoFiltre.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : hcma

Dato : 24-07-05 10:57

> [...]
> forum
> siden men jeg er ikke godt til Fransk så derfor håber jeg at i kan hjælpe

Du jå også få en dansk udgave at PhotoFiltre her:

Fra : Peter Caspersen

Dato : 25-07-05 16:36

tak skal i have jeg havde håbet lidt på at det måske bare var at trykke på
de rødeøjen og så var det væk.

--

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

Fra : Søren Blom

Dato : 25-07-05 21:40

"Peter Caspersen" <pc@caspernet.dk> skrev
> tak skal i have jeg havde håbet lidt på at det måske bare var at trykke på
> de rødeøjen og så var det væk.

Uden at skulle være arrogant, så tager det længere tid at rette sådan røde
øjne, end det tager at lære, at fotografere, så man helt undgår at folk får
røde øjne på sine billeder.

7-9-13 så findes der programmer som kan klare opgaven i med et klik, men
hvor godt resultatet bliver ved jeg ikke og kan ej heller lige huske navnet
på programmerne, men jeg har da læst om dem engang.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk