6800 kort efter ref. design + H2O-køling d~
Fra : Beach

Dato : 24-07-05 02:10

Hvor finder jeg et grafikkort der kan overholde følgende->

1/ Skal være baseret på NVidia 6800. GT/Ultra eller ? spiller ikke den
største rolle lige nu. Grunden til 6800 er bare en nørd nu er fast
besluttet på at det nu engang skal være det *S*

2/ Skal kunne køre SLI (på et Asus A8N SLI Deluxe) hvilket også betyder
at det skal være PCI-E og ikke AGP.

3/ Skal være lavet efter NVidia ref-design så det er muligt at indkøbe
div. køling (væske) der kan monteres direkte på kortet uden at skulle
modde dem.

--->>Næste problem
Søger vandkølings-hovede der både køler RAM og GPU til ovenstående kort,
og har studserne monteret på en måde (mod toppen af kabinettet) så det
er muligt at mont. det på 2 ens kort der sidder i et SLI setup.

--->
Nu har jeg brugt et par dage uden at finde et kort der opgiver de data
jeg kan bruge sammenlignet med de kølehoveder der findes i handlen som
kan overholde alle mine ønsker

Så hvis en guru venligst vil melde retur så jeg kan få færdigbygget en
maskine med 2 grafikkort der begge er vandkølet både på GPU og rammen
tak. Jeg har næsten opgivet.

--
->Yours Faithfully<-
//Beach