Rensning af Aluminium
Fra : Peter J

Dato : 04-06-01 19:29

Hej NG

Sukien er nu synet og kører derudad

Men ---- Den trænger gevaldigt til at blive shinet op !!

Da den har været tilsidesat i en lade igennem de sidste 4 år, uden at blive
vasket først, har skidtet haft god tid til at sætte sig dybt i alu og
magnesium dele

Nu er det så at jeg gerne vil prøve at få metallet til at komme til at ligne
det som det har været engang. Skidtet er blevet fjernet, men der er kommet
nogle grimme ar i metallet. Er der nogen der kender et vidundermiddel til
rep. af sådan noget.

MVH Peter, som nødigt vil blive omtalt som en der ikke vil/kan vedligeholde
sin MC.

GSX 400 F, som gerne vil tage sig ud fra sin pæneste side, og undgå spydige
kommentarer.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-06-01 21:04

Prøv med en roterende polerskive(ikke stålbørste!!!) til en boremaskine.
Sådan en som normalt sidder på en bænksliber, som man putter polérmiddel på.

Den kan godt tage nogle af dine "ar" tror jeg, uden at ødelægge resten.

mvh

Thomas Jensen