Andet multimedie
bentjuul 3670
Måske et dumt spørgsmål
Fra : Falcon

Dato : 23-07-05 22:16

I Photoshop CS er der mulighed for under File at Edit in ImageReady,
og her er så det (måske) dumme spørgsmål. Hvad er forskellen mellem at
editere et billede i ImageReady eller gøre det i Photoshop? Jeg synes
IR ligner PS i mange af de ting den kan gøre, eller er der et eller
andet jeg har misforstået?

mvh Falcon

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-07-05 22:57

Falcon skrev:

>I Photoshop CS er der mulighed for under File at Edit in ImageReady,
>og her er så det (måske) dumme spørgsmål. Hvad er forskellen mellem at
>editere et billede i ImageReady eller gøre det i Photoshop?

ImageReady er primært beregnet til at lave billeder til brug på
hjemmesider og giver nogle andre muligheder her end Photoshop kan
(f.eks. lave kode til rollover-billeder).
--
Knud

Fra : Falcon

Dato : 24-07-05 11:02

On Sat, 23 Jul 2005 23:57:08 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>ImageReady er primært beregnet til at lave billeder til brug på
>hjemmesider og giver nogle andre muligheder her end Photoshop kan
>(f.eks. lave kode til rollover-billeder).

OK, takker. Da jeg ikke laver websider, eller har planer om det, så
bliver jeg i Photoshop

mvh Falcon