GTA SA. hmmm...
Fra : Kim

Dato : 23-07-05 22:08

Kan man kun være sort ( neger ) som person ?

Undskyld men jeg er altså selv hvid og har svært
ved at vænne mig til en sort person...

Mvh Kim

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-07-05 22:24

Kim wrote:

> Kan man kun være sort ( neger ) som person ?

Umiddelbart ja. Der er vist lavet en mod der gør Carl hvid.
http://gta.3ds-network.de/play-gta/downloads.php?release_id=298

Personligt tror jeg det vil være ret svært at tage seriøst med en hvid
fyr der render rundt og taler gangsta-slang med sine homies. Lidt
ligesom det også er svært at tage en del danske hip-hoppere seriøst ;)
Og så har han iøvrigt en sort bror hvilket nok ikke gør det meget bedre.

> Undskyld men jeg er altså selv hvid og har svært
> ved at vænne mig til en sort person...

Så ved du hvordan de sorte/brune/gule/røde har haft det gennem GTA3 og
VC (og 99% af de øvrige spil på markedet egentlig)

Fra : Kim

Dato : 24-07-05 14:47

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev
> Umiddelbart ja. Der er vist lavet en mod der gør Carl hvid.
> http://gta.3ds-network.de/play-gta/downloads.php?release_id=298

Fedt, den må prøves...

> Personligt tror jeg det vil være ret svært at tage seriøst med en hvid fyr
> der render rundt og taler gangsta-slang med sine homies.

Ikke for mig...og andre Homies fra USA... tag bare Eminem...!

> Og så har han iøvrigt en sort bror hvilket nok ikke gør det meget bedre.

Det kunne jo være en halvbror...(Min mor bollede med en neger,
og min halv-bror var så uheldig at arve 99% af faderens gener).

> Så ved du hvordan de sorte/brune/gule/røde har haft det gennem GTA3 og VC
> (og 99% af de øvrige spil på markedet egentlig)

Ikke mit problem... Så byde de sq da bare lave spillet
så man selv kunne vælge hvilken fqrve man ville ha ik ?

Mvh Kim

Fra : Silver

Dato : 26-07-05 16:08

>Undskyld men jeg er altså selv hvid og har svært
>ved at vænne mig til en sort person...

> Det kunne jo være en halvbror...(Min mor bollede med en neger,
> og min halv-bror var så uheldig at arve 99% af faderens gener).

Sammenhæng?

Silver.

Fra : Kim

Dato : 26-07-05 17:34

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev

> Sammenhæng?

Skal jeg skære det ud i pap for dig ?

Fra : Klaus G.

Dato : 24-07-05 10:00

> Kan man kun være sort ( neger ) som person ?
Ja.

> Undskyld men jeg er altså selv hvid og har svært
> ved at vænne mig til en sort person...
Så har du for lidt at give dig til, hvis du kan brokke dig over så lidt...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Kim

Dato : 24-07-05 14:48

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev
> Så har du for lidt at give dig til, hvis du kan brokke dig over så lidt...

Nåe, vi kan jo ikke alle være negere vel ?

Mvh Kim

Fra : Lars

Dato : 24-07-05 10:11

On Sat, 23 Jul 2005 23:08:17 +0200, "Kim" <no.way@dude.dk> wrote:

>Undskyld men jeg er altså selv hvid og har svært
>ved at vænne mig til en sort person...

Plejer du da at ligne hovedpersonen i de spil du spiller?

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Kim

Dato : 24-07-05 14:50

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> skrev
> Plejer du da at ligne hovedpersonen i de spil du spiller?

I hudfarven, ja...
Det er sq første gang jeg har oplevet dette, og jeg har
spillet siden Amiga og Commendore's tid...

Mvh Kim

Fra : Belial

Dato : 24-07-05 17:15

> I hudfarven, ja...
> Det er sq første gang jeg har oplevet dette, og jeg har
> spillet siden Amiga og Commendore's tid...

So fucking what? Hvad er problemet med det?! Mage til tudefjæs over absolut
ingenting!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-07-05 18:42

Kim wrote:
> "Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> skrev

> I hudfarven, ja...
> Det er sq første gang jeg har oplevet dette, og jeg har
> spillet siden Amiga og Commendore's tid...

Ja verden er rent af lave... og tænk engang, de må også sidde forrest i
busserne nu

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 24-07-05 20:46

Robert Eriksen wrote:

> Ja verden er rent af lave... og tænk engang, de må også sidde forrest i
> busserne nu

*LOL*

/Jakob F.

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Lars

Dato : 25-07-05 22:36

On Sun, 24 Jul 2005 15:50:01 +0200, "Kim" <no.way@dude.dk> wrote:

>"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> skrev
>
>I hudfarven, ja...

Hvorfor er hudfarven vigtig hvis kropsbygning, hårfarve, køn
eller skonummer ikke behøver være magen til dig? Og hvad med de
spil hvor spilkarakteren ikke en gang er menneske?

>Det er sq første gang jeg har oplevet dette, og jeg har
>spillet siden Amiga og Commendore's tid...

Jeg tror jeg ville kunne nævne mere end en håndfuld hvis jeg
tænkte lidt over det.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 28-07-05 22:59

"Kim" <no.way@dude.dk> wrote in message
> [...]
>
> I hudfarven, ja...
> Det er sq første gang jeg har oplevet dette, og jeg har
> spillet siden Amiga og Commendore's tid...

Commendore? Er det en ost?

/Rasmus

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-07-05 01:24

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:
> "Kim" <no.way@dude.dk> wrote in message

> Commendore? Er det en ost?
>
> /Rasmus

Minder mig om et andet ord fra min barndom.."Panterglas"

Som i

-Dæj! Dæj! Du er død, tæl til ti!

-Na-harj! For jeg har bare panterglas.

Og så var der også altid nogen der havde en 'antom-bombe'.

Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 30-07-05 11:38

Sune Salminen wrote:

> [...]
>
> -Dæj! Dæj! Du er død, tæl til ti!
>
> -Na-harj! For jeg har bare panterglas.
>
> Og så var der også altid nogen der havde en 'antom-bombe'.

MEDIS!

--
Jacob