KOnsekvenser ved at fjerne gitter bag fors~
Fra : Mads Stetter

Dato : 23-07-05 20:32

Hejsa

Hvilke konsekvenser kan det få ved at jeg fjerner gitteret bag forsædet i
min golf 2 på gule plader??

Vil det udløse en bøde ved at man bliver "opdaget"?

MVH Mads Stetter

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 23-07-05 21:34

Mads Stetter wrote:

> Hejsa
>
> Hvilke konsekvenser kan det få ved at jeg fjerner gitteret bag forsædet i
> min golf 2 på gule plader??
>
> Vil det udløse en bøde ved at man bliver "opdaget"?

Principielt skal du svare fuld afgift af køretøjet, da det ikke længere
opfylder kriterierne for at være på gule plader.

Carsten

Fra : Highserver

Dato : 24-07-05 07:19

Hej Mads

Bøden er som regl den samme som afgiften til hvide plader dvs. bøde + afgift
og tro mig det er dyrt.
bare det at flytte gitteret 5cm er nok så falder toldhammeren.

Hilsen Jakob.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 24-07-05 08:18

Highserver wrote:

> Bøden er som regl den samme som afgiften til hvide plader dvs. bøde +
> afgift og tro mig det er dyrt.
> bare det at flytte gitteret 5cm er nok så falder toldhammeren.

Så vidt jeg husker er der kommet nye og knap så restriktive regler
omkring placering af adskillelse?

Mit værksted har tilbudt at flytte min så jeg kunne få mere benplads.

Ole Thomsen

Fra : fdgsd

Dato : 24-07-05 08:47
Fra : Jørgen L.

Dato : 24-07-05 09:35

"fdgsd" <ff@kl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=150358&vID=0

Skal de forståes at han skal 4 dage i fængsel ?

citat
Thi kendes for ret

Tiltalte,T, straffes med en bøde på 500 kr.

Forvandlingsstraffen er hæfte i 4 dage.

Fut news:dk.vindeskab.jura

Hilsen Jørgen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-07-05 10:47

> Skal de forståes at han skal 4 dage i fængsel ?

Kun hvis han ikke vil betale de 500 kr.

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-07-05 12:18

> Kun hvis han ikke vil betale de 500 kr.

Ok tak for svar.

Hilsen Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 10:01

"fdgsd" <ff@kl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=150358&vID=0

Som det bliver foreslået andetsteds i tråden, er der *svjv* kommet nye,
mindre restriktive regler på området. Det link du henviser til er fra 2001.
Tommy

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-07-05 10:06

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg husker er der kommet nye og knap så restriktive regler omkring
> placering af adskillelse?
>
> Mit værksted har tilbudt at flytte min så jeg kunne få mere benplads.
>
> Ole Thomsen

Det er korrekt, i dag skal vare rummet være min. 1,2 meter langt, er det
længere kan du flytte din adskillelse tilbage til der kun er 1,2 m.

Dette er den info jeg har fået ved henvendelse til told & skat.
Men T&S råd til mig var at jeg skule kontakte dem når jeg var klar til at
gøre det og få et stykke papir på det fra dem, da der var mange som ikke
kender disse regler.

Hilsen Jørgen