Terror Sharm el Sheikh
Fra : william

Dato : 23-07-05 19:18

Vores datter er på ferie dernede med en veninde (17 årige piger).
Vi kan IKKE komme igennem på mobiltlf.
Er der andre der kan få kontakt med pårørende via mobiltlf?

Fra : Peter Cardow

Dato : 23-07-05 20:33

Hej William

Hvis ikke rejsebureauet kan sikre en besked til din datter om at hun skal
ringe eller Maile hjem, så plejer internet forbindelsen at være stabil...
skriv en mail direkte til hotellet og bed dem om at lægge en besked !!

(Hvis det er et Hilton hotel kan jeg muligvis hjælpe med en E-Mail adresse)

Peter Cardow

Fra : william

Dato : 23-07-05 21:13

Hotellet hedder "Sharm holiday".
Det er ikke lykkedes for mig at finde en mailadresse.

Fra : T.

Dato : 23-07-05 21:40

Hej William

Check denne side her, se oppe i den blå firkant der står der en mail adresse
og Tlfnr.
Håber at det er det rigtige sted.
Jeg prøver lige at kigge lidt mere rundt på nettet for at se om jeg kan
finde noget.

http://www.travellero.it/hotel_271

Hilsen
Tommy

Fra : william

Dato : 23-07-05 21:46

Er gjort - tak for hjælpen.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-07-05 21:37

"william"
> Hotellet hedder "Sharm holiday".
> Det er ikke lykkedes for mig at finde en mailadresse.

Det er surt, men hører det helt ærligt hjemme i
en nyhedsgruppe om fritids rejser.. Det er en
alvorlig sag, kontakt de relevante myndigheder.
-max-

Fra : Lisbeth

Dato : 24-07-05 16:26

> Det er surt, men hører det helt ærligt hjemme i
> en nyhedsgruppe om fritids rejser..

Hvordan man gebærder sig i en sådan situation er da særdeles relevant her,
vil jeg mene. Det handler om forhold på en fritidsrejse! Om hvordan man kan
kontaktes på et feriested.... årsagen er sådan set uden betydning.

Mvh. Lisbeth

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-07-05 11:58

> Det er surt, men hører det helt ærligt hjemme i
> en nyhedsgruppe om fritids rejser.. Det er en
> alvorlig sag, kontakt de relevante myndigheder.
> -max-

Det kommer vel an på, om hun rejser i sin fritid.

Per

Fra : Lisbeth

Dato : 25-07-05 11:59

"Per Thomsen" <PerThomsenNews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kommer vel an på, om hun rejser i sin fritid.

Ja.. og det kan du afklare ved at læse det oprindelige spørgsmål!

Mvh. Lisbeth

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-07-05 12:31

> Ja.. og det kan du afklare ved at læse det oprindelige spørgsmål!
>
> Mvh. Lisbeth

Jeg tror du misforstod mig - eller også var min spydighed ikke specificeret
nok.
Jeg mener i højeste grad at spørgsmålet er relavant i denne gruppe.

Per

Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-07-05 14:21

"Per Thomsen"

> Jeg tror du misforstod mig - eller også var min spydighed ikke specificeret
> nok.
> Jeg mener i højeste grad at spørgsmålet er relavant i denne gruppe.
>
> Per

Ja der er folk jo så forskellige - kan se det er et emne,
der optager en del, så jeg må bøje mig og siger undskyld.
-max-

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-07-05 14:40

> Ja der er folk jo så forskellige - kan se det er et emne,
> der optager en del, så jeg må bøje mig og siger undskyld.
> -max-

Alt forladt herfra :)

Per

Fra : Peter Cardow

Dato : 23-07-05 21:57

Desværre... kun fax og telefon ingen E-mail...

"Sharm Holiday"

Tel +20 69 360 13 91 • Fax +20 69 360 13 77

Fra : william

Dato : 23-07-05 21:59

OK, tusind tak for din hjælp.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-07-05 22:06

Hej

"william" <william@nowhere.moc> wrote:

>Hotellet hedder "Sharm holiday".
>Det er ikke lykkedes for mig at finde en mailadresse.

Jeg kan se at Atlantis Rejser har det pågældende hotel, de må
formodentlig rejse med dette bureau. Du må hos dem kunne få information
omkring pigerne, du kan kontakte dem på tlf: 33314840, eller på mail:
mail@atlantisrejser.dk

Men, ellers oplyses der jo i medierne at ingen Danskere er kommet noget
til, ud over lidt småskrammer fra nogle glasskår, men jeg forstår godt
at du er urolig.

Hotellet har egen hjemmeside, men, besynderligt nok uden nogen form for
info omkring adresse, tlf. eller mailadresse:

http://www.sharmholiday.com/holiday/

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : John

Dato : 23-07-05 22:37

william skrev:
> Hotellet hedder "Sharm holiday".
> Det er ikke lykkedes for mig at finde en mailadresse.

Her er nogle telefonnumre til stedet:

http://www.egyptyellowpages.com.eg/CompanySearchResult.asp?LocID=%2D1&sAll=Sharm+Holiday&Page=2

Mvh

John

Fra : william

Dato : 23-07-05 22:57

Har ringet - ellers tak for hjælpen.

Fra : Rikke & Per

Dato : 23-07-05 21:34

"william" <william@nowhere.moc> skrev i en meddelelse
> Vores datter er på ferie dernede med en veninde (17 årige piger).
> Vi kan IKKE komme igennem på mobiltlf.
> Er der andre der kan få kontakt med pårørende via mobiltlf?

Jeg har haft kontakt med min "søster", som befinder sig dernede via mobil.
Hvad med at prøve den nødhjælplinie der er oprettet, telefonnumret er på
teksttv eller kontakt evt deres rejsebureau. Jeg håber det kan hjælpe lidt.

Rikke