"Langt ned i halsen" = normalporn
Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-05 19:12

Ca 1970 valgte man at opreklamere en helt gængs pornofilm, ved at føre
retssager mod den.
Dens forskruede handlng var , at en pige ikke kunne få orgasme, og derfor
var næsten syg, men grundig lægeundersøgelse viste at hendes clitoris var
placeret langt nede i halsen, så hun skulle "gi fransk" og dybt, og så blev
alt harmoni og lykke.
Nixon var nok USAs bedste præsident i århundredet (åbnede for handel med
Kina, der var jerntæppet ude af det sygeligt kommunistforskrækkede USA
førhen) og han var ikke meget mere snerpet end andre præsidenter. Det kaldes
i avis-filmanmeldelserne idag "skæbnens ironi" at den stikker blandt
embedsmændene, som brød sin tavshedspligt, så Watergate-sag fældede Nixon,
brugte det i de år populære slang-ord "Deep thoat" som kode-navn.
Både i USA og her var denne biograffilm en sællert, uden at den havde nogen
kvaliteter frem for andre - har man magt over medier og råd til dyre
retssager anlagt af stråmænd, så kan man gøre en film populær
Porno skulle fremstå som statsmagtens gave til menigmand, og læger skulle
gøres til værdifulde rådgivere - derfor den latterlige fokusering på
clitoris og de pseudovidenskabelige myter om, at tekniske løsninger gør
kvinder lykkeligere.
Skuespillerinden Linda Lovelace gjorde sig interessant ved at påstå, at hun
havde fået depression af at jobbe som pornoskuespillerinde, og hun blev
kvindesagskvinde - og kørte sig ihjel mod en betonmur.

"Jeg oplever clitoris-orgasmerne for "marxistiske, subjektorienterede
individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne for "dionysiske
zen, buddhistiske lyst-oplevelser" Maria Damsholt.,
DR-skuespillerinde

" Sex har ikke været det samme, siden kvinder begyndte at nyde det.
Lewis Grizzard

" Through love, Women actually become what they appear to be in the
imagination of their lovers. Nietzsche

"Kysset er den mest oprigtige form for smiger. Anonym

" Jeg ved, det gør folk glade, men for mig er det som at drikke en
kop te Cynthia Payne

" May I Feel Said He?-may I feel said he-(i'll squeal said she-just
once said he-it's fun said she)--(may I touch said he-how much said she-a
lot said he)-why not said she--(let's go said he-not too far said she-what's
too far said he-where you are said she)--may I stay said he-(which way said
she -like this said he-if you kiss said she)--may I move said he-is it love
said she)-if you're willing said he-(but you're killing said she--but it's
life said he-but your wife said she-now said he-ow said she--(tiptop said
he-don't stop said she-oh no said he)-go slow said she--(cccome? said
he-ummm said she-you're divine! said he-(you are Mine said she) -EE Cummings

"She deceiving, I believing;/ What need lovers wish for more?
Sir Charles Sedley

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-07-05 21:51

On Sat, 23 Jul 2005 20:12:05 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>- derfor den latterlige fokusering på
>clitoris og de pseudovidenska ........

Det er da mit altovervejende indtryg at de fleste kvinder har glæde af
derres clitoris ?
så hvad mener du egentligt ?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-05 22:06

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.dk> wrote in message

> Det er da mit altovervejende indtryg at de fleste kvinder har glæde af
> derres clitoris ?
> så hvad mener du egentligt ?

Selvfølgelig er det udbredt mode p.t. at mænd skal slikke og nusse klitten
og så belønner hun med orgasmeskuespil, og det kaldes nydelse.
Og tror man selv på showet , så er det nydelse og bevis på at man er normal.

Men milliarder kvinder bl.a. ikkevestlige bliver lige så let gravide og har
godt sexliv selvom de ikke søger klimax a la mandens.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-05 14:58

On Sat, 23 Jul 2005 23:05:31 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Selvfølgelig er det udbredt mode p.t. at mænd skal slikke og nusse klitten
>og så belønner hun med orgasmeskuespil,

og du tror ikke på de rent faktisk opnår orgasme ?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-05 20:05

> og du tror ikke på de rent faktisk opnår orgasme ?

Det har jeg ikke angivet noget om.

Definer orgasme.

Man kan gejle sig selv op til latter, uden at more sig, og man kan gejle sig
op til psykosomatisk sygdom, bl.a. hypokondri og hysteri, og nogle kvinder
faker og andre tror selv på det og orgasmen gør dem glad - men
livmorkontraktioner er kun målt få gange af laboratoriesexologer og måske de
løj.

Tar man livsløgnen fra gennemsnitsmennesket, gør man ham ulykkelig, skrev
Henrik Ibsen.
Det eneste vi ved er at vi intet ved, sagde Sokrates , Descartes og mange
med dem.

Mænd føler lyst når klat sæd udspys. Klitoris har nerver og
oprindelsshistorie, biologisk, som glans penis - men det beviser ikke noget.
Mænd der i mangel af 1 sorterings erotik gejler sig op til at nyde
prostata-friktion, gejler sig op til stor lykke når det mål de har sat sig,
opnås. Og det er OK, og jeg kritiserer intet. Men sandhed er interessant.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-07-05 14:29

On Sun, 24 Jul 2005 21:05:25 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> Klitoris har nerver og
>oprindelsshistorie, biologisk, som glans penis - men det beviser ikke noget.

så du mener at alle de kvinder der PÅSTÅR de for orgasme er fulde af
løgn mao det er en stor venstreointeret konspiration ?

Fra : max tina og palle

Dato : 24-07-05 15:32

han er lam oven i

Fra : NoPasaran

Dato : 24-07-05 00:19

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.dk> skrev i meddelelsen

> Det er da mit altovervejende indtryg at de fleste kvinder har glæde af
> derres clitoris ?
> så hvad mener du egentligt ?

Hr. Warming mener måske at det er pseudovidenskabeligt at placere klitten i
halsen - sådan rent lægevidenskabeligt?

--
NoPasaran

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-05 07:54

"NoPasaran" <nopasaran@veryhotmail.invalid> wrote in message
> Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.dk> skrev i meddelelsen

> Hr. Warming mener måske at det er pseudovidenskabeligt at placere klitten
> halsen - sådan rent lægevidenskabeligt?

Er det så vigtigt hvad trådstart-forfatteren mener?
Læs indlægget, sug impulser til dig, svar på dem.
Gå ikke efter manden, men efter bolden
Alt kan tolkes så mistanke om vås eller grim etik skabes. Det er livet for
kort til.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-05 15:05

On Sun, 24 Jul 2005 08:54:05 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Gå ikke efter manden, men efter bolden
>Alt kan tolkes så mistanke om vås eller grim etik skabes. Det er livet for

Nå ja men faktum er nu en gang at du xposter i op til 3 grupper hvoraf
det max er topick i en .... det er en chikan der godt med en hvis
rigmelighed kan aføde en vis iretasion

Fra : preben nielsen

Dato : 24-07-05 22:29

> Er det så vigtigt hvad trådstart-forfatteren mener?
> Læs indlægget, sug impulser til dig, svar på dem.

Der er sgu ikke noget i det indlæg, som er værdt at suge til sig.

> Gå ikke efter manden, men efter bolden

Men bolden er ude af facon, og manden er blød i bolden. Hvad så
.... ?

> Alt kan tolkes så mistanke om vås eller grim etik skabes.

Mistanke om vås i det indlæg kræver ikke fortolkning - våsen er
åbenlys

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-05 15:01

On 23 Jul 2005 23:19:16 GMT, NoPasaran <nopasaran@veryhotmail.invalid>
wrote:

>Hr. Warming mener måske at det er pseudovidenskabeligt at placere klitten i
>halsen - sådan rent lægevidenskabeligt?

Warmiings veje er uransagelige og dte kan på ingen måde afvises han
mener der findes en klit i halsen på kvinder

Fra : Per

Dato : 23-07-05 23:25

Siden hvornår er dette nu en porno-debat gruppe? Dette er da (hvis muligt)
et nyt lavpunkt for Warming.

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-07-05 13:59

Hej

> Siden hvornår er dette nu en porno-debat gruppe? Dette er da (hvis muligt)
> et nyt lavpunkt for Warming.

Siden hvornår er porno ophørt med at have med sex at gøre?

Mvh. Brian

Fra : G B

Dato : 24-07-05 14:10

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i meddelelsen

> Siden hvornår er porno ophørt med at have med sex at gøre?

Per har ikke set crosspostingen.

FUT d.s.s.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-05 19:19

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message
> Hej

> Siden hvornår er porno ophørt med at have med sex at gøre?

Sexfrigørelsen som skalkeskjul for opreklamering af lægesexologi er
hovedpointe i trådstart, så dk.politik er ontopic.

"Deep throat" gik i biograferne, så dk.kultur.film og dk.snak.seksualitet er
lige så relevante.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-07-05 14:27

On Sun, 24 Jul 2005 20:18:53 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Sexfrigørelsen som skalkeskjul for opreklamering af lægesexologi er
>hovedpointe i trådstart, så dk.politik er ontopic.

hwa skal den så i film gruppen ? endvider er det nonsens at tro den
skal noget som helst i politik gruppen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 25-07-05 21:37

Bo M Mogensen wrote:
> hwa skal den så i film gruppen ? endvider er det nonsens at tro den
> skal noget som helst i politik gruppen

Sødt af dig at fjerne resten af hans inlæg der lød: ""Deep throat" gik i
biograferne, så dk.kultur.film og dk.snak.seksualitet er lige så relevante."

Deep Throat og en ny dokumentar om samme har netop haft premiere i
Danmark så diskussion om filmen er rent faktisk on-topic i filmgruppen.
Om så indholdet i selve indlægget havde relevans for filmgruppen har jeg
dog ikke orket at sætte mig ind i.

Tenz.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 26-07-05 18:30

On Mon, 25 Jul 2005 22:36:55 +0200, Tenzel Kim
<tenzel_kim@hotmail.com> wrote:

>Sødt af dig at fjerne resten af hans inlæg

TAK !

>der lød: ""Deep throat" gik i
>biograferne, så dk.kultur.film og dk.snak.seksualitet er lige så relevante."

ja det kan jeg jo egentligt godt se

>Deep Throat og en ny dokumentar om samme har netop haft premiere i
>Danmark så diskussion om filmen er rent faktisk on-topic i filmgruppen.

forstået

>Om så indholdet i selve indlægget havde relevans for filmgruppen har jeg
>dog ikke orket at sætte mig ind i.

gør det !

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-07-05 20:50

Bo Mørch Mogensen wrote:

> gør det !

Nej tak. De er sjældent den tabte tid værd.

Tenz.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-05 15:03

On Sun, 24 Jul 2005 00:25:18 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>Siden hvornår er dette nu en porno-debat gruppe? Dette er da (hvis muligt)
>et nyt lavpunkt for Warming.

HI Per værd lige opmærksom på at du xposter i 3 grupper en filurlig
lille ting som Bo Warming har sat op for at være ot - men for lige at
vende tilbage til sagen så ER debater om porno nu en gang topick i
nærværende forum

Fra : rkan

Dato : 24-07-05 23:58

Bo Warming kan nok ikke forstå at Glistrup ikke har kommet med forslag
om love angående klittens placering