Outlook indstillinger
Fra : tb

Dato : 23-07-05 16:09

I forbindelse med reinstall af maskine, vil jeg gerne slippe for at skulle
sætte alt op igen. Dette ligger åbenbart ikke i pst filen. Hvor ligger det
så, og kan man få outlook til at bruge disse indstillinger ved reinstall?

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 23-07-05 23:01

tb wrote:
> [...]
> sætte alt op igen. Dette ligger åbenbart ikke i pst filen. Hvor ligger
> det så, og kan man få outlook til at bruge disse indstillinger ved

OutLook indstillinger ligger dels i brugerens profil nder aplicationdata og
i regisstreringsdatabasen.

Jeg mener dog der er et Officeværktøj til at gemme Office indstillinger, kan
bare ikke lige huske hvad det heder, men det ligger nok i
Start=>Programmer=>Microsoft Office

/A

Fra : Finn

Dato : 26-07-05 13:03

"tb" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> så, og kan man få outlook til at bruge disse indstillinger ved reinstall?

Som Andreas siger Gem offiice indstillliner. De ligger så i en OPS fil du
kan genbruge til alle officeinstallatiner. Den tager stort set alle flueben
med som du kan sætte undervejs, men kan ikke huske om den tager
Tilføjelsesprogrammer samt Outlook mappe indstillinger med også