Tuana optil, Alanya-Tyrkiet
Fra : Preben

Dato : 23-07-05 15:32

Hej.
Ang. ovenstående brilleforretning i Tyrkiet, hvem har gode eller dårlige
oplevelser ang køb af briller dernede, jeg har købt, desværre, meb er ikke
helt tilfreds.
På forhånd tak

Hilsen
Preben

Fra : Tone Hilde

Dato : 23-07-05 21:23

Hei!
Jeg kjøpte biller der i beg. av mai, men det er noe rart med de så jeg har
nesten ikke brukt de. Jeg ser dårligere med de nye enn før. I butikken sa de
at jeg måtte venne meg til det. Hadde brille sedel fra Dr. Ayla Tuzun på
hospitalet H.A.Y.A.T.
Hva er ditt problem.

John

Fra : Preben

Dato : 24-07-05 12:28

Tak for dit svar Tone Hilde
Jeg har også købt briller, med flydende overgang og fik også at vide jeg
skulle vænne mig til dem, men jeg har svært ved at læse og bruge dem på
pc'en Fik også tager synsprøve på Deres hospital. Jeg gav 3700,- dk for dem.
Er der flere med dårlige erfaringer??

På forhånd tak

Mvh
Preben

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 29-07-05 10:59

Hej Preben

Vi har lige været i Alanya og inde i butikken for at købe briller. Da
betjenningen af en ældre dansktalende herre var meget arrogant og han
byttede om på de forskellige øjne styrker gik vi igen og købte nogle briller
længere nede ad gaden med fuld tilfredshed.

Mvh

Karsten