Hvad er dialer.exe?
Fra : Monty

Dato : 23-07-05 12:33

Jeg kører med xp pro og opdagede at jeg har 2 programmer til at ligge på min
computer. Begge hedder dialer.exe og stammer åbenbart fra microsoft.

Den ene ligger i c:\programmer\windows NT og den anden under filerne i min
servicespack.

Skal de ligge der og hvad gør de helt præcis?

Monty

Fra : Erling Simonsen

Dato : 23-07-05 12:50

Monty skrev:
> [...]
> servicespack.
>
> Skal de ligge der og hvad gør de helt præcis?

Hej.
Det skulle ikke betyde noget, når den ligger der.
Se her:
dialer.exe is a process belonging to Microsoft's Phone Dialler
application, which offers support for ActiveVoice and conferencing
through TAPI. This is a non-essential process. Disabling or enabling
this is down to user preference."
mvh
Erling S.

Fra : Monty

Dato : 23-07-05 15:28

"Erling Simonsen" <erling.nos@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> TAPI. This is a non-essential process. Disabling or enabling this is down

Jeg takker

Monty