Kipa vinduer/døre
Fra : Jørgen Illum Larsen

Dato : 23-07-05 09:26

Er her nogen der kender til Kipa Døre/vinduer.
Jeg vil gerne høre om gode såvel dårlige erfaringer.

På forhånd tak

Jørgen Larsen

Fra : HKN

Dato : 23-07-05 13:46

"Jørgen Illum Larsen" <joergen.illum@get2net.dk> wrote in message
> Er her nogen der kender til Kipa Døre/vinduer.
> Jeg vil gerne høre om gode såvel dårlige erfaringer.

Hej Jørgen,

Jeg kender til dem - købte 3 døre derfra ifm en om/tilbygning.

Generelt må jeg sige at det er ringere kvalitet end kvalitetsdøre og
vinduer - hvilket prisen også afspejler. Men kvaliteten er ikke ringere
end
jysk vindueskompagni (hvorfra jeg har købt et par vinduer) eller andre
billige udbydere.

Jeg vidste jo godt at jeg ikke fik den samme kvalitet, til den ½ pris. I
dag
havde jeg nok valgt en kvalitetshoveddør, istedet for den "papdør" jeg
har.
Mine terrassedøre kan jeg godt leve med (selvom dobbeltdøren gaber
forneden)

Hvis du køber derfra, så vær f.eks opmærksom på splinter/fliger som kan
være
slået af i hjørner o.lign steder - tag evt selv derhen og udvælg hvilke du
vil have.

Erfaringerne siger at dørene begynder at hænge efter noget tid (men det
kan
ordnes med en opretter), samt at håndtag og indmad er af dårlig kvalitet.

Når jeg en dag vinder i lotto så skifter jeg nok dem alle ud med f.eks
Swedoor eller lignende.

Mvh
Henrik

It has removed 98 spam emails to date.