Hvornår skal en syren plantes?
Fra : Helle

Dato : 23-07-05 08:25

Hejsa.

Jeg har fået tilbudt skud af en lille syren og tænker så på, kan jeg godt
plante det skud nu her? og hvor lang tid går der med at den vokser op og får
blomster?

Mvh Helle

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 23-07-05 09:54

On Sat, 23 Jul 2005 09:24:56 +0200, "Helle" <mail@hellenielsen.dk>
wrote:

>Jeg har fået tilbudt skud af en lille syren og tænker så på, kan jeg godt
>plante det skud nu her? og hvor lang tid går der med at den vokser op og får
>blomster?

Hvor er det skud nu? Jeg tænker på om det er gravet op?

Hvis det er blevet gravet op, så kan du lige så godt få det sat med det
samme - om du skal give det vand mens det står i en potte eller lign,
eller du skal give det vand på dets nye plads ude i haven, det kommer ud
på et.

Er det ikke blevet gravet op vil det være bedre at vente til tidligst en
gang i september.

Det kan lade sig gøre at grave op og flytte nu, men det er lidt
risikabelt, det kunne jo være vi fik varmt og tørt vejr.