Hotel i København under 500 kr./nat ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 23-07-05 00:58

Findes der i København (eller i nærheden) et hotel hvor man kan få et
dobbeltværelse for under 500 kr. pr. nat?

v.h.
Jakob

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-07-05 01:16

"Jakob Munck"
> Findes der i København (eller i nærheden) et hotel hvor man kan få et
> dobbeltværelse for under 500 kr. pr. nat?
>
> v.h.
> Jakob

hva med noget B&B - hotel finder du næppe. -max-

Fra : qfha

Dato : 23-07-05 08:07

http://www.wittrupmotel.dk/rooms.htm

http://www.kandu.dk/

Fra : Kristian

Dato : 23-07-05 08:45

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote:

>Findes der i København (eller i nærheden) et hotel hvor man kan få et
>dobbeltværelse for under 500 kr. pr. nat?
>
>v.h.
>Jakob

Ligger i Tårnby - der kommer så lidt transport til og fra city oven i
hatten:
http://www.hotels-copenhagen.com/zleep.html
Se også:
http://www.hotels-copenhagen.com/copenhagenindex.html

Kristian

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 23-07-05 10:29

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der i København (eller i nærheden) et hotel hvor man kan få et
> dobbeltværelse for under 500 kr. pr. nat?
>
> v.h.
> Jakob
Hej

Hvad med det nye hostel på HC Andersens Boulevard? Hvis du har vandrekort
koster en overnatning 480 kr. i højsæsonen for et dobbeltværelse. Jeg har
ikke været der selv, men det ser lækkert ud, og beliggenheden kan man jo
ikke sige noget

http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?id=144

Mvh
Pernille

så er vi hjemme fra Afrika.....
læs www.pernille-kennet.dk
stedet med de mange rejsebeskrivelser

Fra : John

Dato : 23-07-05 13:25

Jakob Munck skrev:
> Findes der i København (eller i nærheden) et hotel hvor man kan få et
> dobbeltværelse for under 500 kr. pr. nat?

Næsten - og tæt på hovedbanegården:

http://www.sagahotel.dk/danish/pris_danish.htm

Mvh

John

Fra : Tone Hilde

Dato : 23-07-05 22:55

Kan anbefale Absalon som ligger i Helgolandsgate nær Hovedbanegården.Gode
senger ,og morgenmat rent og pent. Har bodd der mange ganger. Dobbeltværelse
med vask .Dusj og wc nære ved.Kr. 550,-inkl. morgenmat.
"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i melding