Heather Nova
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 04-06-01 17:55

Hejsa

Heather Nova spiller i Voxhall d. 21-08, men der skal jeg desværre til RHCP,
så jeg går glip af hende i Århus. Er der nogen der ved om hun spiller evt. i
KBH dagen før eller efter, så er der da en chance for at se hende......

Mvh Thomas

Fra : Michael Hjorth

Dato : 31-07-01 20:51

Thomas Jørgensen skrev:

> [...]

>KBH dagen før eller efter, så er der da en chance for at se hende......

Tjaa det tog jo lidt tid før der blev offenliggjort en koncert i
København, men nu er den der: 19. November i Vega.
Jeg var ude at købe billetter i går

Michael.

Fra : Erik

Dato : 01-08-01 10:54

Michael Hjorth <michael_hjorth@my-deja.com> wrote:

> Tjaa det tog jo lidt tid før der blev offenliggjort en koncert i
> København, men nu er den der: 19. November i Vega.
> Jeg var ude at købe billetter i går

Når der at komme en ny plade inden?

Erik

Fra : Michael Hjorth