Batman Begins
Fra : Per

Dato : 22-07-05 21:28

Syntes filmen var ganske god. Dog nogle ting jeg fandt lidt underligt i den.
Bl.a. at man ikke overholder historierne fra de tidligere film.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-07-05 01:34

"Per" <no@tak.dk> writes:

> Syntes filmen var ganske god. Dog nogle ting jeg fandt lidt underligt i den.
> Bl.a. at man ikke overholder historierne fra de tidligere film.

Den her film er ikke en del af det "univers", som de tidligere film
etablerede.

Den er en ny start. Og den er langt mere tro mod forlægget, synes
jeg, selv om Ra's Al Ghul ikke ville dumme sig på den måde.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,