www.ekvinde.dk
Fra : Malene Hansen

Dato : 22-07-05 21:17

Hej alle (kvinder),

faldt over et dejligt gratis site uden reklamer, kun for kvinder....
prøv det prøv det :)
Der er noget om alt og et stort forum m.m.

k. hilsen
Malene

Fra : Paul

Dato : 22-07-05 22:56

"Malene Hansen" <malene147@hotmail.dk > skrev i en meddelelse

> faldt over et dejligt gratis site uden reklamer, kun for kvinder....
> prøv det prøv det :)

Skulle det ikke ha' været "Æ kwind"?

> Der er noget om alt og et stort forum m.m.

Det er nu ikke heeelt rigtigt.
Jeg ledte forgæves efter gode råd om felatio.

M.v.h.

Paul

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-07-05 08:42

Paul wrote:

> Det er nu ikke heeelt rigtigt.
> Jeg ledte forgæves efter gode råd om felatio.

Er du kvinde? Det troede jeg godt nok ikke.

Hvis du ikke er kvinde, hvad laver du så på en hjemmeside, der kun er
for kvinder?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Paul

Dato : 22-07-05 23:01

"Malene Hansen" <malene147@hotmail.dk > skrev i en meddelelse

> Der er noget om alt og et stort forum m.m.

Hør nu her, der er noget galt med prioriteringen i menuen ude til venstre.

Der står:

Bolig
Havetips
Bryllup
Graviditet
Fødsel
Psyke
Single
Sexliv

.... i nævnte rækkefølge!!!

Det må da være en fejl.
Det burde være:

Single
Sexliv
Graviditet
Fødsel
Bolig
Bryllup
Havetips
Psyke

M.v.h.

Paul

Fra : as

Dato : 23-07-05 08:08

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene Hansen" <malene147@hotmail.dk > skrev i en meddelelse

> Hør nu her, der er noget galt med prioriteringen i menuen ude til venstre.

> [...]

tsk tsk tsk Paul Jeg ændrer lige rækkefølgen.

Single
Sexliv
Graviditet
Bryllup
Fødsel
Bolig
Havetips
Psyke

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-07-05 18:48

On Fri, 22 Jul 2005 22:16:32 +0200, Malene Hansen
<malene147@hotmail.dk > wrote:

>Hej alle (kvinder),

Hmm nu er jeg jo bare en mand men der er ikke meget porno på den side