geforce 6800 problemer
Fra : Askov

Dato : 22-07-05 21:09

Hej
jeg har lige monteret et 6800 kort, jeg har problemer med at det lige
pludslig bliver en del tern på skærmen. og så kan jeg ikke gøre noget som
helst. Spillene låser. det er ikke varme problemer.
hvis jeg skal af med kortet er det så ikke bedre at udskifte det med et 6600
gt kort.
men hvilket mærke skal jeg vælge.
det skal være et AGP kort.
tak for svar.

mvh
Kenneth

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 22-07-05 22:30

har du afinstalleret de gamle drivere ?

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Askov

Dato : 23-07-05 09:27

> har du afinstalleret de gamle drivere ?

ja det har jeg, så det er ikke der problemet ligger.

mvh

Kenneth

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-07-05 23:56

Askov wrote:
> [...]
> som helst. Spillene låser. det er ikke varme problemer.
> hvis jeg skal af med kortet er det så ikke bedre at udskifte det med

Folk plejer at sige at der er RAM-fejl på kortet når der kommer sjove
farvede firkanter frem.

Køb et Leadtek kort.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Askov

Dato : 23-07-05 09:29

> Folk plejer at sige at der er RAM-fejl på kortet når der kommer sjove
> farvede firkanter frem.
>
> Køb et Leadtek kort.
>
> -Sune
>
> --
OK, havde godt tænkt på om det kunne være det som havde fejlen.
Tro jeg vil aflevere kortet tilbage, og få et andet.

mvh
Kenneth

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 23-07-05 10:39

On Fri, 22 Jul 2005 22:08:41 +0200, "Askov" <askov@cool.dk> wrote:

> [...]
>helst. Spillene låser. det er ikke varme problemer.
>hvis jeg skal af med kortet er det så ikke bedre at udskifte det med et 6600

Det lyder ellers til at det er varmeproblemer, eller overclocking ;-D

Kan også være din PSU er for lille..

Er problemerne der kun når kortet skal bestille noget?

Hvordan ved du at det ikke er et varmeproblem? Har du haft extra blæsere på?
--
Henrik

Fra : Askov

Dato : 23-07-05 21:27

> [...]
>
> Er problemerne der kun når kortet skal bestille noget?
>
> Hvordan ved du at det ikke er et varmeproblem? Har du haft extra blæsere

nej det har jeg ikke, men asus programmet som følger med siger at kortet er
omkring 48 grader.
min psu er en P4 3 GHz.
og jeg kører med en zallman blæser på cpu.

men nok om det jeg har købt et leadtek 6600GT.
det virker indtil vidre. Men tak for de gode svar-

mvh
Kenneth