Godt sted st spise....?
Fra : Flemming

Dato : 22-07-05 18:35

Hejsa

Er der nogle herinde der kan remse nogle lækre spisesteder op... cafeér osv.
(i København og omegn)

Gerne noget pengepungen kan overkomme :) og noget fedtfattigt (salat buffet
evt.)

Håber I kan hjælpe

Venligst

Carina :)

Fra : tenesu

Dato : 22-07-05 21:36

"Flemming" <cjrocksthehouse@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
osv.
> (i København og omegn)
> Gerne noget pengepungen kan overkomme :) og noget fedtfattigt (salat

Det er svært at svare på, for smag og behag er forskellig osv. osv.
Desuden er der måske over 1000 "spisesteder" i København og omegn der lever
op til dine krav om pris og salatbuffet.
Du er nødt til at være lidt mere præcis med hvad du vil vide, så skal du nok
få nogle gode råd.
M.v.h.

Fra : Margrete Johansen

Dato : 22-07-05 23:21