Godt sted at spise??
Fra : Flemming

Dato : 22-07-05 16:52

Hejsa

Er der nogle herinde der kan remse nogle gode spisesteder op....cafeér osv.
(I København og omegn)
gerne hvor prisen er til at overskue og hvor man kan få noget som er
fedtfattigt! :)

Håber I kan hjælpe

Carina

:)

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 22-07-05 17:21

Flemming skrev:

> Er der nogle herinde der kan remse nogle gode spisesteder
> op....cafeér osv. (I København og omegn)
> gerne hvor prisen er til at overskue og hvor man kan få noget
> som er fedtfattigt! :)

Du skulle prøve at spørge i usenets absolut hyggeligste og
mest inspirerende og madduftende gruppe: dk.kultur.mad+drikke
:·)
--
'rluf :·)

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 24-07-05 11:21

"Flemming" <cjrocksthehouse@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> osv.
> (I København og omegn)
> gerne hvor prisen er til at overskue og hvor man kan få noget som er
www.aok.dk

har masser af oplysninger inkl. kategorier.

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Munk Olsen

Dato : 29-07-05 00:24

Flemming wrote:

> Er der nogle herinde der kan remse nogle gode spisesteder op....cafeér osv.
> (I København og omegn)
> gerne hvor prisen er til at overskue og hvor man kan få noget som er
> fedtfattigt! :)

For nogen tid siden var jeg på Pasta Basta[1] i København. Vi spiste en
italiensk fisk (tror jeg nok). Den hedder dorade. Fisken blev serveret
hel med hoved og finner. Det så meget dekorativt ud. Fisken var yderst
velsmagende. Forretten var Pasta Bastas pastabord. Prisen var ca. 500 kr
for 2 personer incl. en tjekkisk øl til hver. Det var om aftenen,
hvilket gør prisen lidt højere. Stedet har nogle billege frokosttilbud.
Der er hyggeligt og betjeningen er helt ok.
God appetit.

[1]: http://www.pastabasta.dk/

Munk Olsen

"Lærere åbner døren. Man går selv ind. " -- Kinesisk ordsprog

Fra : Flemming

Dato : 30-07-05 13:50

Tak for forslaget om Pasta Basta :)