vacc.til bali
Fra : tina hedeman

Dato : 22-07-05 15:28

Hej igen

Dem som her i gruppen der har været på bali, hvad er i blev vacc. imod?
Jeg var ved lægen for at spørge, han sagde leverbetændelse og ikke mere.
Gul feber er ikke nødvenigt og japansk hjernehindebetændelse heller ikke men
hvad er difteri?
Vi har begge stivkrampe vacc.
hilsen Tina

Fra : Sten Schou

Dato : 22-07-05 15:38

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg var ved lægen for at spørge, han sagde leverbetændelse og ikke mere.
> Gul feber er ikke nødvenigt og japansk hjernehindebetændelse heller ikke

Man kan finde alt på nettet:
http://www.rejsedoktor.dk/ask_the_doctor/10.html samt her:
http://www.vaccination.dk/land/asien/11.2.html

Hilsen Sten

Fra : Holst

Dato : 22-07-05 15:43

tina hedeman wrote:

> [...]
> Gul feber er ikke nødvenigt og japansk hjernehindebetændelse heller ikke men

Prøv at kig på http://www.vaccination.dk, hvor du burde kunne finde al
den information, du efterspørger, og mere til.

Fra : Hanne Rasmussen

Dato : 22-07-05 16:48

Hej
Se dette link.
http://www.vaccination.dk/land/asien/11.2.html
Hilsen Hanne

Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 22-07-05 19:00

Hej Tina!

Når vi herhjemme får vores stivkrampevacc. er der ofte en difteri/tetanus
vacc. man får. Men jeg ved ikke lige om det altid er sådan, prøv at ringe
til jeres læge og hør om det er sådan en I har. Hvad difteri er, har du
sikker set ved at være inde på div. hjemmesider

Jette

Fra : tina hedeman

Dato : 22-07-05 20:02

hej med jer

jeg har været inde på de sider i anbefaler med de sider og det min læge
anbefaler er lidt i modætning. men vi min mand og jeg vil have den japansk
hjernhindebetændelse.
hilsen tina

Fra : Sten Schou

Dato : 23-07-05 12:51

> [...]
> anbefaler er lidt i modætning. men vi min mand og jeg vil have den japansk

Synes du skulle nøjes med vaccinationen mod hjernehindebetændelse..

Hilsen Sten