Pixellering i billeder
Fra : Esther og Børge

Dato : 24-12-00 23:35

Hej,
jeg har nogle streger i mine billeder, både wallpaper og billeder i andre
programmer. Fænomenet er der ikke på udskrevne billeder. Hvad er der galt?
Det optræder i alle skærmopløsninger og farvedybder. Ved 32bit´s farver er
det helt galt. Er der nogen der kan hjælpe?
Skærm er Compaq Presario MV700
Grafikkort Rage LT Pro AGP 2X
Driver version 4.11.2560

Vh Børge

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 25-12-00 09:47

On Sun, 24 Dec 2000 23:35:26 +0100, "Esther og Børge"
<estherogboerge@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>Det optræder i alle skærmopløsninger og farvedybder. Ved 32bit´s farver er
>det helt galt. Er der nogen der kan hjælpe?

Prøv med seneste driver (4.11.2560):

http://support.atitech.ca/products/pc/rageltpro/win98/rageltpro_win98_drivers.html

Jeg regner her med at du bruger w98 - du er efterhånden temmeligt
mange driver-revisioner bagud

MVH

Thomas A. Frederiksen

Fjern no fra mail, så virker den.

Fra : SoS

Dato : 28-12-00 01:31

"Thomas A. Frederiksen" <thomasaf@nomail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
s.html

> Jeg regner her med at du bruger w98 - du er efterhånden temmeligt

Hmm så læs dog hans post :)
Der står at han BRUGER 4.11.2560 ...

SoS

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 28-12-00 10:35

On Thu, 28 Dec 2000 01:31:16 +0100, "SoS" <ng@nospam.dk> wrote:

>"Thomas A. Frederiksen" <thomasaf@nomail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Undskyld, jeg mente faktisk 4.12.2632...

Fra : SoS

Dato : 28-12-00 14:19

> Undskyld, jeg mente faktisk 4.12.2632...
>
> MVH
>
> Thomas A. Frederiksen

Den sidste jeg kunne finde til et Rage LT pro var 4.11.2560 ...
Men så har jeg jo heller ikke et Ati kort

SoS

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 28-12-00 17:33

On Thu, 28 Dec 2000 14:18:53 +0100, "SoS" <ng@nospam.dk> wrote:

>Den sidste jeg kunne finde til et Rage LT pro var 4.11.2560 ...
>Men så har jeg jo heller ikke et Ati kort
>
>SoS

Det er en special release driver, man skal bare se lidt længere nede
af siden....