Underlig trafik
Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 22-07-05 11:05

Hej

Er det ikke lidt underligt, at der skulle en tråd som "Drenge henrettet for
at have sex sammen" x-postet med news:dk.politik til at få trafik her på
gruppen...?

God weekend til alle i gruppen her i sommervarmen.

Shabbat shalom.

Henrik, Dianalund
"Never assume malice for what stupidity can explain"
"Prejudice -- the reason of fools"

Fra : jørgen

Dato : 22-07-05 13:09

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for
> at have sex sammen" x-postet med news:dk.politik til at få trafik her på

Jo. Man kan så spørge om off-topic trafik er bedre end ingen trafik?
Selv ville jeg gerne høre om folks oplevelser med Gud.
I denne tid er der jo højsæson for bibelcamping/lejr. Måske er der nogen som
har oplevet eller lært noget der, de gerne ville dele?

mvh jørgen.

Fra : Britt Malka

Dato : 25-07-05 20:16

On Fri, 22 Jul 2005 14:09:25 +0200, "jørgen"
<brothers_bisp@hotmail.com> wrote:

>Selv ville jeg gerne høre om folks oplevelser med Gud.

Folks oplevelser med Gud???

Er det nu blevet almindelige folk til del at kunne have oplevelser med
Gud?

Imponerende.

Engang var det kun folk som Moses, der havde den ære.

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?