Andet multimedie
Problemer med grafikkortet?
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 22-07-05 09:41

Hejsa

Jeg har det problem, at Windows Mediaplayer får maskinen til at fryse,
så snart jeg forsøger at streame video over nettet. Det samme sker med
Quicktimefilm samt hvis jeg forsøger at streame igennem flash på
sputnik.dk

Forslag?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-07-05 13:00

Bo Kamp Dudek skrev:

> [...]
>så snart jeg forsøger at streame video over nettet. Det samme sker med
>Quicktimefilm samt hvis jeg forsøger at streame igennem flash på

Du er havnet i en forkert gruppe, herinde drejer det sig om
grafikbehandling på computer og ikke videostreamning o. lign.

Relevante grupper kunne være news:dk.edb.internet eller

PS. Iøvrigt ville det være rat om du brugte en rigtig signatur,
når du afslutter dine indlæg med oplysninger om dine hjemmesider,
som ikke har noget med dine spørgsmål at gøre.

Kig gerne på http://usenet.dk/netikette/signatur.html

At du ikke bruger en rigitg signatur gør at jeg konsekvent ikke
svarer på dine indlæg.
Det er nok ikke verdens største ulykke, men det kunne jo være at
andre også gør det.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 22-07-05 14:10

[...]

>Du er havnet i en forkert gruppe, herinde drejer det sig om
>grafikbehandling på computer og ikke videostreamning o. lign.

ok, troede egentlig at gruppen her drejede sig om begrebet grafik som
helhed, men det kunne jeg jo nok have læst mig til somewhere..

[...]

>At du ikke bruger en rigitg signatur gør at jeg konsekvent ikke
>svarer på dine indlæg.

den lader jeg så lige stå lidt..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-07-05 15:41

Bo Kamp Dudek skrev:

>ok, troede egentlig at gruppen her drejede sig om begrebet grafik som
>helhed, men det kunne jeg jo nok have læst mig til somewhere..

Ved at følge linket i min signatur, mere præcist
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.grafik

>den lader jeg så lige stå lidt..

Jeg besvarede det denne gang og gjorde en undtagelse, for at gøre
dig opmærksom på det uhensigtsmæssige i et ikke at bruge en
korrekt signatur.

Og hvorfor vil du ikke bruge en korrekt signatur?

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.
--
Knud

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-07-05 15:20

[KLIP]

> At du ikke bruger en rigitg signatur gør at jeg konsekvent ikke
> svarer på dine indlæg.
> Det er nok ikke verdens største ulykke, men det kunne jo være at
> andre også gør det.

Hvorfor?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-07-05 15:34

Jørgen Nielsen skrev:

>Hvorfor?

Det kan du læse om på det link, jeg henviste til.

Men bl.a. fordi det så kan virke som en del af indlægget, hvor
reklamer bør undgås.

Med en korrekt signaturadskiller vil signaturen blive klippet væk
ved svar, uden skal man selv klippe den væk.

Nogle ønsker ikke at kunne se en signatur og bruger en
nyhedslæser der kan indstilles til at undlade at vise dem eller
med en anderledes/svagere farve end selve indlægget.

Det er dår lig opførsel.