Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Omformater film fra mit Olympus kamara
Fra : Carsten

Dato : 22-07-05 08:50

Jeg har optaget nogle videosekvenser med mit Olympus kamera. Disser er gemt
i mov- format. Hvordan laver jeg dem om til MPG uden at købe et nyt program.

carsten

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-07-05 09:30

Carsten skrev:
> Jeg har optaget nogle videosekvenser med mit Olympus kamera. Disser er gemt
> i mov- format. Hvordan laver jeg dem om til MPG uden at købe et nyt program.
>
> carsten

Se evt. på dvdhelp ell. videohelp

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : Henning

Dato : 22-07-05 09:31

On Fri, 22 Jul 2005 09:50:05 +0200, "Carsten" <cd@cd.dk> wrote:

>Jeg har optaget nogle videosekvenser med mit Olympus kamera. Disser er gemt
>i mov- format. Hvordan laver jeg dem om til MPG uden at købe et nyt program.

Prøv i news:dk.edb.videoredigering - der ved de sådan noget

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : ha

Dato : 22-07-05 09:31

Carsten wrote:
> Jeg har optaget nogle videosekvenser med mit Olympus kamera. Disser
> er gemt i mov- format. Hvordan laver jeg dem om til MPG uden at købe
> et nyt program.

Kig engang på http://www.videohelp.com/ der er alt til faget hørende

Fut til: news:dk.edb.videoredigering hvor der er god hjælp at hente hvis
du løber ind i problemer med konverteringen.

/ha