Glidenippel for gaskabel, P+K
Fra : lars andersen

Dato : 22-07-05 01:50

hej

Er der nogne der ved hvad Glidenippel for gaskabel, P+K er fornoget.?

produktet findes her
http://www.thansen.dk/product.asp?c=526374236&n=282540445&pn=282540518

hilsen
Lars andersen

Fra : GK

Dato : 22-07-05 04:09

"lars andersen" <levithan(spam-nej-tak)@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:42e04272$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> hej
>
> Er der nogne der ved hvad Glidenippel for gaskabel, P+K er fornoget.?

> [...]
det er den der sidder inde i gashåndtaget hvor gaskablet går igemmen og
fastholder kablet

Mvh GK

Fra : lars andersen

Dato : 22-07-05 07:00

> det er den der sidder inde i gashåndtaget hvor gaskablet går igemmen og
> fastholder kablet
>
> Mvh GK

Det forstår jeg ikke helt for det gashåndtag jeg har, er der et hul hvor man
stikker enden af kablet ind i og så holdes det fast derinde??? kan du vise
mig et håndtag hvor man benytter genstanden eller skal det bruges på alle?

Fra : Brian A.

Dato : 23-07-05 21:27

"lars andersen" <levithan(spam-nej-tak)@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:42e08b0a$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> mig et håndtag hvor man benytter genstanden eller skal det bruges på alle?

Det er som erstatning for den nippel der sidder forenden af dit nuværende
kabel. Skidtet kan du knække eller nogle laver deres eget kabel...

Fra : Carsten Lorenzen

Dato : 25-07-05 22:06

Den firkantede glidenippel er til den originale store gashåndtag, tror de
nyere kørte med den model.

--
Mvh.
Carsten Lorenzen