Pladearbejde
Fra : Henri Gath

Dato : 21-07-05 22:09

øger en god mand til at lave pladearbejde på min Nissan Primera, skal være i
Nordsjælland og ingen faktura

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 22:27

> Nordsjælland og ingen faktura

Det er netop derfor vi "slaver" betaler så høj afgift på vores biler :)

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 22-07-05 08:09

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in

> Det er netop derfor vi "slaver" betaler så høj afgift på vores biler :)

Mon dog.

mvh fvm

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 22-07-05 09:54

> Mon dog.
Det er ihvertfald provokerende og ødelæggende for billisters image at man
direkte i al offentlighed søger Orange-arbejde.

Det er godt nok ikke ulovligt at få det udført, men det er det jo at udføre
det.

Lige mit bøvs i den sag.
FOCs

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 12:38

> Mon dog.

Så du ikke smiley'en ?

Min kommentar har relation til en tidligere tråd af samme forfatter.