TV PÅ X700pro?
Fra : Simon Nielsen

Dato : 21-07-05 22:40

Hej Ng

Jeg ahr lige købt et X700 kort mest af den grund at driveren selv
understøtter overscan da jeg optager nogle ting på gamle vhs bånd. Indtil
videre har jeg klaret mig med mit GeForce 3 Ti500 og TVTool.

Når jeg så vil klone skærmen så er video outputtet på min tv skærm sort mens
at jeg kan se filmen på pc, jeg har prøvet at swappe rundt sådan at tv er
primærskærm, og hvis jeg bruger tv som primær og skærmen som sekundær så
virker overlay funktionen pludselig i det ata den smækker billedet op i fuld
skærm med 800x600 i opløsning, men den anden virker det bare ikke. Jeg har
lige hentet den sidste catalyst driver og faktisk var det efter den blev
installeret at problemet opstod med den gamle driver så det ud til at virke
ganske ok. Kan der være en fejl i den nye, eller skal man ind og rodde i
noget eller hvad?

Mvh
Simon

Fra : "Brian

Dato : 21-07-05 22:52

Er det ikke noget med at referance driveren ikke understøtter tv-out?
mener da kun at det er specifike driver til kortet der tv-out muligt?

men jeg er slet ikke sikker. men prøv det da

--
Udskift ikkegyldig i adressen med dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-07-05 05:37

Brian <5500> wrote:
> Er det ikke noget med at referance driveren ikke understøtter tv-out?
> mener da kun at det er specifike driver til kortet der tv-out muligt?

Nej, TV-out er en del af chipsettet, så reference-driveren understøtter
også TV-out.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-07-05 11:45

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> Nej, TV-out er en del af chipsettet, så reference-driveren understøtter
> også TV-out.

nu har jeg fået det til at virke jeg swappede bare mappingen to gange uden
theater mode til og så satte jeg det til igen og så virkede det pludselig.

Men nu går min computer kold når jeg spiler battle for middle earth. Ret
træls.

Mvh
Simon