Yamaha DT 175 - forgaffelolie
Fra : Ivan Nielsen

Dato : 21-07-05 21:27

Hej NG

Jeg har lige udvidet maskinparken med subj. Er der nogen der ved hvor meget
olie der skal på forgaflen på sådan en svend.

PS - jeg savner også rep- håndbog og evt. reservedelskatalog. Jeg har ellers
været vidt omkrign på nettet - men det åbenbart ikke.

Ivan Bartholin Nielsen
Næstved
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1972
Yamaha DT 175 1992
Renault Modus Dci 2005 - når det regner

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-07-05 17:07

> [...]
>
> PS - jeg savner også rep- håndbog og evt. reservedelskatalog. Jeg har
> ellers været vidt omkrign på nettet - men det åbenbart ikke.

Hej Ivan

Max MC har en værkstedshåndbog til en DT 175. Den er ret gammel, og cyklen
er ikke levet om siden først i 80'erne, du skal bare have en håndbog
derfrea. Den findes.

Ifølge www.louis.de skal der 146cm 10W forgaffelolie i hvert ben.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Ninja Rider

Dato : 24-07-05 11:47

Hejsa

Ivan Nielsen wrote:
> Jeg har lige udvidet maskinparken med subj. Er der nogen der ved hvor meget
> olie der skal på forgaflen på sådan en svend.
Prøv Louis.de under Moto-base...

mvh Emil

--
Kawasaki ZXR750 Ninja