Reperation af klima anlæg
Fra : Tue

Dato : 21-07-05 21:26

Hej

Er der nogen der kender et godt værksted hvor de kan reperarer klima anlæg.
Det skal helst være i Stor København, da jeg bor i Smørum

mvh Tue

Fra : Mogens

Dato : 21-07-05 21:29

On Thu, 21 Jul 2005 22:25:59 +0200, "Tue" <tue@12move.dk> wrote:

>Er der nogen der kender et godt værksted hvor de kan reperarer klima anlæg.
>Det skal helst være i Stor København, da jeg bor i Smørum

Som sagt - Bigas i Allerød har vi gode erfaringer med...

Mvh Mogens...

Fra : Mogens

Dato : 21-07-05 21:30

On Thu, 21 Jul 2005 22:29:12 +0200, Mogens
<nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote:

>Som sagt - Bigas i Allerød har vi gode erfaringer med...

Birkerød må det være

Mvh Mogens...

Fra : Tue

Dato : 25-07-05 10:41

Hej

Tak for tippet, de er væsentligt billigere end Bilia

Tue

Fra : Mogens

Dato : 25-07-05 20:23

On Mon, 25 Jul 2005 11:41:26 +0200, "Tue" <tue@12move.dk> wrote:

>Tak for tippet

Det var så lidt :)

>de er væsentligt billigere end Bilia

Jep - min Alfa Romeo fik repareret kølerøret samt fyldt anlæget for
mindre end dén pris, Alfa Romeo i Nærum skulle have for røret alene!

Mvh Mogens...