Excel beløb ???
Fra : kimsen

Dato : 21-07-05 18:21

hej igen, nu er der lige et enkelt spørgsmål mere, hvis jeg laver en faktura
i excel og siger at (c1) skal være = a1*b1 så skriver den et 0 det ser dumt
ud at have de nuller stående hele vejen ned af en faktura kan få dem væk men
stadig beholde formlen ?? mvh kim

Fra : Harald Staff

Dato : 21-07-05 20:06

Hei Kim

=HVIS(A1*B1<>0;A1*B1;"")

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 21-07-05 20:14

Hej Kimsen

Du kan formaterer cellerne:

Marker celler - Ctrl + 1 - Første faneblad - Brugerdefineret - Type:
#.##0,00 kr.;[Red]#.##0,00 kr.;;
Der er 4 "felter" + tal; - tal; nul; tekst. Jeg viser formatering for +
og - og intet for 0 og tekst.

Den grove metode er Menu: Funktioner - Indstillinger - Faneblad: Vis - Fjern
flueben i Nulværdi.

Jørgen Bondesen

Fra : kimsen

Dato : 21-07-05 20:53

sådan gutter tusind tak nu er det hele sku ved at være på plads, takker

Fra : Harald Staff

Dato : 21-07-05 20:57

Fint. Vi sender deg en faktura på 0 kr.

Fra : MFO

Dato : 21-07-05 21:10

Harald Staff wrote:

> Fint. Vi sender deg en faktura på 0 kr.

Der skulle vel stå:
Fint. Vi sender deg en faktura på kr.
;-P

--
Michael

Fra : kimsen

Dato : 21-07-05 21:20

hehe ja gør det nu har jeg været inde og slå den fra i funktioner, et
andet problem er dukket op som jeg ikke kan slippe af med, nu får jeg
istedet for 0 #VÆRDI når jeg indtaster vare nummeret kommer varen og prisen
det funger, men når jeg sletter det igen står der #VÆRDI Hjææælp

Fra : Harald Staff

Dato : 21-07-05 22:11

Hvilken formel står i cellen ?