Hvor køber i jeres scooterdæk?
Fra : Henning Lund

Dato : 21-07-05 18:14

Og hvilke dæk er gode, jeg synes ikke Thansens lever op til prisen, vi
har været ude for at nogle af dækkene fik et "hønseæg" midt på dækket
eller ud i siden, så det er ikke for smart. Hvad køber i, hvor køber i
og til hvilken pris?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Thomas B

Dato : 21-07-05 18:54

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> været ude for at nogle af dækkene fik et "hønseæg" midt på dækket eller ud
> i siden, så det er ikke for smart. Hvad køber i, hvor køber i og til

Jeg køber altid mine dæk ved Aktiv DækCenter. Får en snak med dem. Mange
gange kommer jeg med ud på lageret så jeg kan se hvad de har at byde på.
Prisen kommer an på hvilket type dæk man vælger. Min squab koster ca 300 kr
med montering min Katana kostede ca 430 kr med montering.

Jeg har igennem tiden købt mange ting fra T.Hansen. Pris og kvalitet følge
som regel ad.

Mvh. Thomas

Fra : Henning Lund

Dato : 21-07-05 19:11

Thomas B skrev:

> Jeg køber altid mine dæk ved Aktiv DækCenter. Får en snak med dem.

Sådan en fætter har vi ikke i nærheden.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 20:47

> [...]
> været ude for at nogle af dækkene fik et "hønseæg" midt på dækket eller ud
> i siden, så det er ikke for smart. Hvad køber i, hvor køber i og til

Det lokale værksted (som også sælger scootere) skifter for 280 på min pgo
(hvis jeg selv piller fælgen af)

Cacba Out