orgasme uden sæd ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-07-05 17:53

jeg har i den forløbne uge haft rig lejlighed og motivasion til at
onanere men til min overaskelse har der været flere orgasmer uden sæd
hrmf ... ? er der nogen der kender til det ?
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : JL

Dato : 21-07-05 19:38

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> jeg har i den forløbne uge haft rig lejlighed og motivasion til at
> onanere men til min overaskelse har der været flere orgasmer uden sæd
> hrmf ... ? er der nogen der kender til det ?

Ja. Man kan sagtens have onaneret så meget at man er "tømt" for sæd. Jeg har
nu aldrig selv oplevet at der vitterligt har været HELT tømt. En lille smule
sædvæske har der altid været.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-07-05 15:55

On Thu, 21 Jul 2005 20:37:44 +0200, "JL" <news@net.dk> wrote:

> [...]
>nu aldrig selv oplevet at der vitterligt har været HELT tømt. En lille smule

Nahh men der er sgu gået over et døgn i mellem ;(

Fra : Paul

Dato : 21-07-05 22:02

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> jeg har i den forløbne uge haft rig lejlighed og motivasion til at
> onanere men til min overaskelse har der været flere orgasmer uden sæd
> hrmf ... ? er der nogen der kender til det ?

Deja Vu?

http://groups-beta.google.com/group/dk.snak.seksualitet/browse_frm/thread/3c83fac29fa08636/c7b898284af60f21?hl=en#c7b898284af60f21

M.v.h.

Paul

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-07-05 17:15

On Thu, 21 Jul 2005 23:01:44 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@slettes.dk> wrote:

>Deja Vu?

jeg har altid sat pris på min fan skare der holder styr på min gøren
og laden på usnet

Fra : ThomasB

Dato : 22-07-05 10:33

> [...]
> onanere men til min overaskelse har der været flere orgasmer uden sæd
> hrmf ... ? er der nogen der kender til det ?

Det hedder overgangsalder min ven

Fra : Steen Johansen

Dato : 22-07-05 11:18

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det hedder overgangsalder min ven

Ja Ja Bo M Mogensen har altid været forud for sin tid
MvH Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-07-05 15:57

On Fri, 22 Jul 2005 12:17:42 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

>Ja Ja Bo M Mogensen har altid været forud for sin tid
>MvH Steen

mao din egen tank er tømt ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-07-05 15:57

Uhh...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-07-05 23:03

Hej Bo

> jeg har i den forløbne uge haft rig lejlighed og motivasion til at
> onanere men til min overaskelse har der været flere orgasmer uden sæd
> hrmf ... ? er der nogen der kender til det ?

Det er ikke ualmindeligt. I det mindste er det ikke omvendt!

Mark

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-07-05 18:40

Hmm hwa mener du med omvendt ?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-07-05 12:31

> Hmm hwa mener du med omvendt ?

Sæd uden orgasme.

Mark

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-05 14:59

On Sun, 24 Jul 2005 13:31:03 +0200, "Mark Thomas Gazel"

>Sæd uden orgasme.

det har jeg sgu aldrig hørt om men jow hvorfor ikke :) ?

Fra : Klaus G.

Dato : 23-07-05 10:46

> jeg har i den forløbne uge haft rig lejlighed og motivasion til at
> onanere men til min overaskelse har der været flere orgasmer uden sæd
> hrmf ... ? er der nogen der kender til det ?

Har ikke selv oplevet det(er 24år). Men har læst på andre ligende forums, at
det også er sket for andre(mange forskellige aldersgrupper). Og somregl
bliver folk utrykke/bange, for hvad nu hvis der ikke er "skud" i lillefar
mere? :)

Men alle steder siger folk, at det ikke er noget at være bange for. Det sker
bare nogen gange...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Pastoren

Dato : 01-08-05 13:13

det kan sammenlignes med en funktionsfejl ved skydning , afhjælp fejlen og
genlad våbnet

Fra : Benni

Dato : 01-08-05 16:39

Pastoren wrote:
> det kan sammenlignes med en funktionsfejl ved skydning , afhjælp fejlen og
> genlad våbnet
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> at

> sker

Prøv at slappe lidt af i håndtrykket, du.........

--

Benni