Andet multimedie
bentjuul 3670
vidio -AVI filer
Fra : Hanne V. F.

Dato : 21-07-05 17:39

Kender nogen til hvordan man kan roterer en video optagelse i avi format?
Lige nu er filen i tvær format og skulle gerne roteres til højkant.

På forhånd tak!

Hanne VF

Fra : Gubs

Dato : 21-07-05 18:36

"Hanne V. F." <info-til@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> Kender nogen til hvordan man kan roterer en video optagelse i avi format?
> Lige nu er filen i tvær format og skulle gerne roteres til højkant.
>
> På forhånd tak!
>
> Hanne VF

Jeg mener at VirtualDub kan klare det.
http://www.virtualdub.org/

Gubs

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-07-05 18:40

Hanne V. F. skrev:

>Kender nogen til hvordan man kan roterer en video optagelse i avi format?
>Lige nu er filen i tvær format og skulle gerne roteres til højkant.

Mener at VirtualDub (freeware) kan klare det.

Men det er ikke lige den rigtige gruppe til dit spørgsmål, så jeg
har sat x-fut til news:dk.edb.videoredigering, hvorfor svar herpå
vil blive bragt der.

Så kig efter evt. flere svar i videoredigeringsgruppen.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud