Geforce 6200
Fra : Jan Roed

Dato : 21-07-05 16:05

Hej NG,
Har nogen i gruppen erfaring med
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=126130 til brug til spil?

Sønnerne spiller "world of warcraft" over nettet.

Kortet skal i en Medion PC/2,8 GHz/760MB RAM og erstatter det medfølgende
kort, der jf. oplysningerne er en korttype: Intel 82845G/GL/GE/PE/GV
Graphics Controller, der har en chiptype: Intel 82845G Graphics Controller
og en hukommelse på 64MB. Den rækker ikke! (Har jeg fået besked på!!). Jeg
er dog ikke villig til at ofre mange tusinde på et kort, så derfor søges der
hjælp her hos eksperterne.

Er kortet et godt køb, eller er der andre anbefalinger?

Venlig hilsen

Jan Roed

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-07-05 07:48

"Jan Roed" <jan_roed@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> hjælp her hos eksperterne.
>
> Er kortet et godt køb, eller er der andre anbefalinger?

Uden at kende spillets krav mere end at det er et rimeligt nyt spil, ville
jeg ikke købe mindre end et GeFroce 6600 GT (skal være GT, eller evt. dette
6800 ikke-GT: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98587). De fåes fra
1200-1300 kr.

mvh Frank

Fra : Jan Roed

Dato : 22-07-05 16:42

Mange tak for rådet - vi har bestilt et 6600 GT kort til ca 1350 - så må man
håbe at sønneke bliver tilfreds med det.

Mvh

Jan